» آرشیو اخبار » سرنوشت چیلیز (CHZ) بعد از جام‌جهانی چگونه خواهد بود؟
چیلیز

سرنوشت چیلیز (CHZ) بعد از جام‌جهانی چگونه خواهد بود؟

12 آذر 1401 5

چیلیز فاقد نقاط اتکایی است که بتواند آن را در خارج از فصل قهرمانی فوتبال یا بعد از راه‌اندازی یک توکن طرفداری، در سطوح بالا حفظ کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چیلیز (CHZ) از آن دسته توکن‌هایی بود که با فرا رسیدن جام جهانی فوتبال، بیشترین توجه را به سمت خود جلب کرد. در حالی که بیت کوین (BTC) و آلتکوین‌ها در حال اصلاح بودند، این رمزارز موفق شد در عرض چند روز، در جهت مخالف بازار حرکت کرده و روندی صعودی در پیش بگیرد. اما آیا این عملکرد چیلیز (CHZ) پایدار است؟

چیلیز

 ابتدا باید چیلیز را به خوبی بشناسیم

چیلیز (CHZ) توکن اصلی پلتفرم ورزشی و سرگرمی مبتنی بر بلاکچین Socios.com است. سوسیوس (Socios) در بازار رمزارزها از این جهت به شهرت رسیده است که به کاربران خود اجازه می‌دهد در مدیریت برندهای ورزشی مورد علاقه خود مشارکت داشته باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

با مشاهده رشد و توسعه صنعت بلاکچین، چندین تیم فوتبال بر آن شدند تا توکن‌های طرفداری خود را در بستر Socios.com راه‌اندازی کنند. در نتیجه، دارندگان توکن‌های طرفداری باشگاه‌های معروفی همچون بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس می‌توانند بر تصمیم‌گیری‌های مربوط به باشگاه‌های مورد علاقه خود تأثیر بگذارند.

هر کسی که قصد دارد یک توکن طرفداری بخرد باید قبل از آن، چیلیز (CHZ) را خریداری کند. به این ترتیب، می‌تواند ضمن آنکه صنعت فوتبال را به جلو حرکت می‌دهد، با بازار بلاکچین نیز ارتباط برقرار کند.

دلیل این همه هیاهو پیرامون چیلیز چیست؟

پلتفرم Socios.com توکن‌های طرفداری تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی مانند پرتغال و آرژانتین را راه‌اندازی کرد. سرمایه‌گذارانی که قصد داشتند نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی کنند، با امید به نوسانات بالا و سود احتمالی که این توکن‌ها می توانند در طول این رویداد برای آنها به ارمغان بیاورند، رمزارز چیلیز (CHZ) را خریداری کردند.

باید در نظر داشت که این توکن‌ها به چندین تیم مربوط است و فقط محدود به یک تیم نمی‌باشد. همین امر باعث می‌شود تا کاربران بیشتری جذب آن شده و افراد بیشتری روی افزایش قیمت آن شرط‌بندی کنند که به‌نوبه‌خود، بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. گفتنی است که چیلیز تنها ظرف 20 روز، حدود 37 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این رقم در مورد بیت کوین، رمزارز اول بازار تنها به 3 درصد می‌رسد. علاوه‌ بر این، روز 7 نوامبر (16 آبان)، قیمت CHZ به مرز 0.29 دلار رسید، که در هفت ماه گذشته بی‌سابقه بود.

آیا چیلیز عملکرد خوب خود را ادامه می دهد؟

از زمان شروع جام جهانی در روز 20 نوامبر (29 آبان)، چیلیز اصلاحی 30 درصدی را پشت سرگذاشته است که نشان می‌دهد افزایش آن پایدار نبوده و تنها به دلیل هیجان و هیاهو ایجاد شده است. در حالی که این توکن کاربردهای خاص خود را دارد و محرکی برای افزایش پذیرش رمزارزها بوده و توانسته است طرفداران یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان را به سمت صنعت بلاکچین بکشاند، ولی فاقد نقاط اتکایی است که بتواند آن را در خارج از فصل قهرمانی فوتبال یا در دوره‌های بعد از راه‌اندازی یک توکن طرفداری، در سطوح بالا حفظ کند.

برای اینکه چیلیز بتواند در سال‌های آینده در اوج باقی بماند، Socios.com باید عملکرد خوبی داشته باشد. چراکه چیلیز یک توکن کاربردی است و رشد آن دقیقاً به میزان تعاملی بستگی دارد که پلتفرم آن ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است که حتی مشارکت‌های Socios.com و فَن‌فِست (FanFest) باعث نشد که قیمت CHZ حرکت مثبت پایداری را در پیش بگیرد. اگر از آن دسته سرمایه‌گذارانی هستید که با این باور که قیمت چیلیز در ماه‌های آینده افزایش می‌یابد، به بازار این رمزارز وارد شده‌اید، به خاطر داشته باشید که این زمان‌بندی بازار و میزان علاقه سرمایه‌گذاران به این توکن است که مسیر آینده آن را رقم می‌زند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×