» ارز دیجیتال » نکات سرمایه‌گذاری جامعه کریپتو در ردیت با توجه به بازار نزولی
سرمایه‌گذاری

نکات سرمایه‌گذاری جامعه کریپتو در ردیت با توجه به بازار نزولی

9 آبان 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بازار نزولی کریپتو در سال 2022 (1401-1400) بیش از 70 درصد از سرمایه بازار را کاهش داده است. کل ارزش بازار کریپتو در سال گذشته، در اوج بازار صعودی، از 3 تریلیون دلار عبور کرد، اما در حال حاضر در تلاش است تا بالای 1 تریلیون دلار باقی بماند.

اینکه اکثر رمزارزها هیچ حرکت صعودی قابل توجهی انجام نداده اند، می‌تواند کمی ناامیدکننده باشد، به خصوص برای کسانی که به امید کسب درآمد سریع می‌باشند.
با بدتر شدن زمستان کریپتو، جامعه رمزارزی ردیت (Reddit) مکانیزم‌های مقابله و نکات جدی خود را برای حفظ سلامت روان در طول این رویداد به اشتراک گذاشت.

یکی از کاربران Reddit نوشت که آنها برای طولانی مدت در این بخش قرار دارند، بنابراین، آنها نمودارها و نوسانات روزانه را نادیده می گیرند:

تبلیغات جام جهانی قطر

“من نمودارها را نادیده می‌گیرم و همچنین اطمینان حاصل می‌کنم که یک شغل تمام وقت دارم تا همیشه درآمدی داشته باشم که بتوانم به آن تکیه کنم. این یک بازی طولانی مدت برای من است، بنابراین من با آن اینگونه رفتار می‌کنم. اگر به هر حال قصد فروش نداشته باشید، نوسانات روزانه اهمیتی ندارد.”
یکی دیگر از کاربران در این تاپیک توصیه کرد که اخبار را دنبال نکنید، زیرا اکثر رسانه‌های خبری امروز بر هیجان‌انگیز کردن همه چیز تمرکز می‌کنند.

سرمایه‌گذاری
یکی از کاربران توصیه طلایی کرد:

“بیشتر از مقداری که می توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید و گفت که تا زمانی که بازار صعودی بازگردد، از نظریه سرمایه‌گذاری میانگین هزینه دلار dollar-cost averaging investment theory یا به اختصار DCA پیروی می‌کنند. DCA روشی است که به طور سیستماتیک مقادیر مساوی پول را در فواصل زمانی منظم، بدون توجه به قیمت یک دارایی، سرمایه‌گذاری می‌کند.”

افراد قدیمی کریپتو که مدت‌هاست در این بازی بوده‌اند، می‌دانند که بازار نزولی ممکن است طولانی باشد، اما در نهایت به پایان خواهد رسید. معامله‌گران جدیدی که به دلیل هیاهو یا فشار اطرافیان وارد بازار رمزارزها شده‌اند، ممکن است نتوانند این بازار را تحمل کنند.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×