» آرشیو اخبار » حذف دوج کوین و شیبا اینو از برنامه پاداش کریپتو دات کام

حذف دوج کوین و شیبا اینو از برنامه پاداش کریپتو دات کام

7 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با ادامه پیدا کردند بازار نزولی، کریپتو دات کام (Crypto.com) اعلام کرد که 15 رمزارز را از برنامه پاداش Crypto Earn حذف کرده است.

دوج کوین(DOGE) ، شیبا اینو  (SHIB)، تزوس و FLOW از جمله رمزارزهایی هستند که حذف شده‌اند، اما کریپتو دات کام زیلیکا (ZIL)، فانتوم (FTM) و نیر (NEAR) را اضافه کرده است.

کریپتو دات کام همچنین در حال تغییر نرخ پاداش برای پنج استیبل کوین مختلف است: TGBP، TAUD، TCAD، TUSD، و USDP (پکسون یو اس دی) که دارایی‌های دیجیتالی هستند که به پوند بریتانیا، دلار استرالیا، دلار کانادا و دلار آمریکا متصل می‌شوند. نرخ پاداش برای سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، پالیگان، آوالانچ و سولانا بدون تغییر باقی می‌ماند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این شرکت در اعلامیه خود دلیل حذف این رمزارزها را بیان نکرده است.

واکنش‌ها به این خبر متفاوت بود و بسیاری از کاربران در توییتر گفتند که حذف پاداش‌های شیبا اینو و دوج کوین «شرم‌آور» است.

برخی دیگر گفتند که نرخ بهره صرافی آنقدر پایین است که با بانک‌های سنتی برابری می‌کند. یکی از هولدرهای بیت کوین گفت: «ارزش قفل کردن هیچ پولی را ندارد!»

در حالی که بسیاری از این خبر ناامید شده بودند، دیگران استدلال کردند که کریپتو دات کام در حال برداشتن گام‌های مثبتی به سمت “پایداری بلند مدت” است.

تغییرات Crypto Earn در کریپتو دات کام تنها دو هفته پس از آن رخ می‌دهد که این شرکت اعلام کرد 5 درصد از کارکنان خود را به دلیل “رکود بازار” اخراج خواهد کرد.

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: دکریپت

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×