» آرشیو اخبار » بنیانگذار ترا: من فرار نمی‌کنم
بنیانگذار ترا

بنیانگذار ترا: من فرار نمی‌کنم

27 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در اوایل این هفته، دادستان‌های کره جنوبی حکم بازداشت دو کوون (Do Kwon)، یکی از بنیانگذاران اکوسیستم ترا (Terra) را که در ماه می (اردیبهشت) به طرز عجیبی سقوط کرد، را صادر کردند. آنها همچنین از وزارت دارایی خواستند که پاسپورت او را باطل کند. مقاماتی که به دنبال کوون هستند معتقد بودند که او در سنگاپور ساکن شده است، اما روز شنبه، پلیس سنگاپور گفت که کوون در این کشور نیست.

اکنون دو کوون دوباره به توییتر بازگشته است.

بعدازظهر شنبه، کوون در توییتی نوشت: «من “متواری” یا چیز شبیه به آن نشدم – ما قادر به همکاری کامل با هر سازمان دولتی که علاقه به برقراری ارتباط نشان داده، هستیم و چیزی برای پنهان کردن نداریم. ما در فرآیند دفاع از خود در حوزه‌های قضایی متعدد قرار داریم – در صداقت و راستگویی کوتاهی نکرده‌ایم و مشتاقانه منتظر روشن شدن حقیقت در چند ماه آینده هستیم.»

تبلیغات جام جهانی قطر

بنیانگذار ترا

کوون در همان رشته توییت به جامعه رمزارز در توییتر گفت: «مختصات جغرافیایی من به شما ربطی ندارد.»

بنیانگذار ترا

کوون متهم به نقض قوانین بازار سرمایه در کره جنوبی است و همچنین در حوزه‌های قضایی متعدد با چالش‌های قانونی مواجه شده است.

پیامدهای فروپاشی ترا

فروپاشی اکوسیستم ترا (هم لونا (LUNA) و هم استیبل کوین الگوریتمی UST) باعث ریزش گسترده بازار رمزارز شد و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برتر افت زیادی را متحمل شدند. چهار ماه از آن اتفاق می‌گذرد و بازار همچنان در زمستان سرد ارزهای دیجیتال گیر کرده است.

فروپاشی ترا همچنین باعث سقوط وام‌دهندگان ارزهای دیجیتال یعنی سلسیوس (Celsius) و وویجر (Voyager) و همچنین صندوق تامینی تری اَروز کپیتال (Three Arrows Capital) شد و نظارت دقیق‌تری بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها را از سوی رگولاتورها به همراه داشت. گزارش شده که SEC در حال بررسی این امکان است که آیا ترافورم لبز (Terraform Labs) قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران فدرال را با روشی که UST به بازار عرضه شده، نقض کرده است یا خیر.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: decrypt

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×