» آرشیو اخبار » افزایش دسترسی به اعتبار زنجیره‌ای با راه‌اندازی Optimism توسط TrueFi
اتریوم

افزایش دسترسی به اعتبار زنجیره‌ای با راه‌اندازی Optimism توسط TrueFi

20 خرداد 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پروتکل وام دهی ناامن TrueFi به جدیدترین پروژه ای تبدیل شده است که Optimism، راه‌کار محبوب مقیاس بندی لایه 2 اتریوم(layer-2 scaling solution)، در اقدامی که انتظار می رود تقاضا از سوی وام دهندگان غیر سازمانی افزایش یابد، راه اندازی شده است.

با راه‌اندازی Optimism، جامعه وام دهندگان TrueFi به تجربه کاربری سریع‌تر و ارزان‌تری دسترسی خواهند داشت، و همچنین در معرض مجموعه گسترده‌تری از وام‌دهندگان خرده‌فروشی قرار خواهند گرفت.  رافائل کازمن(Rafael Cosman)، یکی از بنیانگذاران تراست توکن (TrustToken)، در بیانیه ای کتبی به کوین تلگراف(Cointelegraph) گفت: «کاربران TrueFi اکنون می توانند با استفاده از Optimism، وام بدهند، وام بگیرند و پرتفو راه اندازی کنند تا از کاهش چشمگیر هزینه تراکنش و سرعت شبکه لذت ببرند.  وی در ادامه توضیح داد: از آنجایی که تراکنش‌های Optimism به طور متوسط ​​77 برابر ارزان‌تر از اتریوم هستند، انتظار می‌رود که وام‌دهندگان غیر نهادی پذیرش بیشتری داشته باشند و امیدواریم دسترسی جهانی به فرصت‌های مالی TrueFi افزایش یابد.»

TrueFi توسط اپراتور استیبل کوین تراست توکن (Stablecoin Operator TrustToken)ساخته شد و در نوامبر 2020 برای مشتریان سازمانی ارسال شد. در فوریه، تراست توکن (TrustToken) یک بازار وام جدید در TrueFi راه‌اندازی کرد که به مؤسسات مالی امکان طراحی و راه‌اندازی محصولات مالی خود را دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در حال حاضر بیش از 40 پروتکل در Optimism به کار گرفته شده است، که نشان می دهد پروژه های بیشتری به دنبال بهره بردن از قابلیت های بهبود یافته مانند مقیاس بندی بیشتر و هزینه های کمتر هستند.  Optimism برای پشتیبانی از همه برنامه‌های غیرمتمرکز در حال اجرا بر روی اتریوم، از طریق Optimistic Rollups (یک راه‌‌کار مقیاس‌بندی که همزمان با زنجیره اصلی اتریوم عمل می‌کند) طراحی شده است.

به نظر می رسد TVL در Optimism روند نزولی عمومی در DeFi را کاهش می دهد. (منبع: DeFi Llama)

با استقرار پروژه های بیشتری در Optimism، ارزش کل زنجیره ای قفل شده یا TVL، طی هفته گذشته افزایش یافته است.  در حال حاضر، شبکه TVL بیش از 369 میلیون دلار است که از 29 می، نزدیک به 100 میلیون دلار افزایش یافته است. شبکه TVL در اواخر آوریل به بالای 510 میلیون دلار رسید.

مترجم: سحر سامه سالاری
منبع: bitcoinmagazine

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×