» آرشیو اخبار » گشایش نمایشگاه محصولات دانش بنیان در اهواز
دانش بنیان در اهواز

گشایش نمایشگاه محصولات دانش بنیان در اهواز

15 تیر 1401 8

به گزارش گذارنیوز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این آیین بیان کرد: این نمایشگاه در قالب رویداد توسعه و تعمیق اقتصاد دانش بنیان در زنجیره‌های ارزش صنایع خوزستان و عرضه محصولات دانش بنیان برپا شده است.

علی مهدی پور می‌گوید: بررسی فرصت‌های توسعه محصولات دانش بنیان در صنایع خوزستان، گفت‌وگوی سازنده پیرامون دغدغه‌های مشترک و راهبردی در حوزه تولیدات دانش بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، مالی و انسانی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در راستای رفع موانع تولید محصولات دانش‌بنیان از محور‌های مهم این رویداد است.

او ادامه داد: معرفی و شناسایی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و خدماتی شرکت‌های دانش بنیان از مزیت‌های برپایی این نمایشگاه است و فرصتی ایجاد خواهد کرد تا واحد‌های تولیدی با ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان آشنا شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

این مقام مسئول گت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهش محور در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان قرار گرفته است.

نمایشگاه رویداد توسعه و تعمیق اقتصاد دانش بنیان در زنجیره‌های ارزش صنایع خوزستان همراه با نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان، ١۵ و ١۶ تیر از ساعت ۹ تا ۱۳ در ساختمان خدمات فناوری و کسب و کار خوزستان واقع در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز در حال برگزاری است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×