» آرشیو اخبار » آوالانچ صعودی شد؛ آیا فاندامنتال از رالی حمایت می‌کند؟
آوالانچ

آوالانچ صعودی شد؛ آیا فاندامنتال از رالی حمایت می‌کند؟

19 بهمن 1401 4

قیمت آوالانچ (AVAX) از ابتدای سال 2023 در یک روند صعودی قوی قرار داشته است، اما برای حفظ حرکت صعودی فعلی، نیاز هست که پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن مرتباً افزایش یافته و به‌روزرسانی شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت آوالانچ (AVAX) از ابتدای سال 2023 در یک روند صعودی قوی قرار داشته است، اما برای حفظ حرکت صعودی فعلی، نیاز هست که پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن مرتباً افزایش یافته و به‌روزرسانی شود.

آوالانچ 2023 را با یک شروع شهاب سنگی و بی‌چون و چرا شروع کرد، به طوری که صرفاً در طی 30 روز سود 98% را عاید سرمایه‌گذاران خود نمود. سوددهی آوالانچ در حال حاضر از بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است و سرمایه‌گذاران کنجکاو هستند که بدانند، آیا این روند صعودی تا فوریه ادامه خواهد یافت یا خیر؟

دلیل رالی اخیر AVAX را می‌توان به خبر 11 ژانویه مربوط به مشارکت آمازون نسبت داد. طی این مشارک از وب سرویس آمازون (AWS) برای ارتقای آوالانچ استفاده می‌شود. آوا لبز که از اکوسیستم Avalanche پشتیبانی می‌کند، امیدوار است این مشارکت استفاده شرکت‌ها و دولت‌ها از بلاکچین را افزایش دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در حالی که قیمت AVAX از اخبار سود برده است، برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این حرکت می‌تواند یک تله گاوی باشد.

رشد کارمزد آوالانچ (AVAX)

پس از اخبار AWS، قیمت AVAX تنها چیزی نبود که خیلی سریع صعودی شد. در 14 ژانویه، کارمزدهای شبکه Avalanche به بالاترین میزان خود یعنی 31218 دلار رسید.

آوالانچ

در حالی که کارمزد پایه Avalanche در حال افزایش است، همچنان از بلاکچین‌های برتر سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) مانند اتریوم، پالیگان و بایننس عقب است. طی 30 روز گذشته، کارمزد AVAX رتبه 9 را در بین تمام بلاکچین‌ها کسب کرده است.

کارمزد آوالانچ

قابل ذکر است که پالیگان رقیب آوالانچ، کارمزدی به میزان 4 برابر دریافت می‌کند. حتی با رشد خیره‌کننده‌ای که آوالانچ در سال 2023 تجربه کرده است، این شبکه برای سبقت گرفتن از بلاکچین‌های دیگر باید کارمزدها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

نشانه سلامت یک بلاکچین تعداد آدرس‌ها، کاربران و تراکنش‌های فعال آن است. تعداد تراکنش های آوالانچ، با وجود اینکه در 18 ژانویه به 1.84 میلیون تراکنش رسیده است کماکان در حال کاهش است. یک روند نزولی مشابه نیز در آدرس‌های فعال این شبکه دیده می‌شود. آدرس‌های فعال نشان‌دهنده تراکنش‌هایی است که در یک روز معین روی کیف پول‌های خاصی انجام می‌شوند. در آوالانچ، پس از رسیدن به اوج سالانه 54978 آدرس فعال در 31 ژانویه، صرفاً برای روز بعد تنها 34624 آدرس فعال ثبت شده را نشان داد.

آدرس های فعال آوالانچ

روند نزولی فعالیت آوالانچ باعث ایجاد جدایی بیشتر بین سایر بلاکچین‌ها می‌شود. طبق آمار TokenTerminal، بیشترین تعداد کاربران فعال روزانه آوالانچ (ATH) حدود 131000 نفر است که کمتر از ATH  پالیگان می‌باشد که 737000 است. آوالانچ در حال حاضر از سقف خود فاصله گرفته و تنها 44000 کاربر فعال ثبت شده دارد.

کاربران آوالانچ

برای اینکه بلاکچین ها بتواند درآمد پایدار ایجاد کند، باید کاربران فعال روزانه در شبکه حضور داشته باشند.

 

برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار مربوط به بازار رمزارز کلیک نمایید.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×