» آرشیو اخبار » توکن APE به یک افزایش قیمت 45 درصدی  چشم دوخته است
توکن APE به یک افزایش قیمت 45 درصدی  چشم دوخته است

توکن APE به یک افزایش قیمت 45 درصدی  چشم دوخته است

28 تیر 1401 5

 

توکن APE به بریک‌اوت از الگوی مثلث صعودی خود چشم دوخته است که تارگت آن روی 8.40 دلار قرار دارد.

به گزراش واحد ترجمه گذارنیوز، ایپ‌کوین  (APE) هفته جاری را با یک افزایش قیمت شدید آغاز کرد که علت آن  تصمیم پروژه یوگا لبز (Yuga Labs) برای ارائه متاورس خود یعنی آدِرساید (Otherside) به کاربران منتخب بود. پس از اعلام این خبر، توکن APE مقاومت یک الگوی تکنیکالی را شکست که به  یک صعود 45 درصدی دیگر تا ماه سپتامبر اشاره دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

شور و شوق کاربران برای متاورس آدرساید (Otherside)

 

قیمت توکن APE از اول هفته تاکنون حدود 23.5 درصد افزایش یافت و در تاریخ 19 ژوئیه (28 تیر) به 6.12 دلار رسید.

گفتنی است، سود هفتگی  ایپ‌کوین با حرکت صعودی آن از تاریخ 16 ژوئیه (25 تیر) آغاز شد. جالب اینکه در آن روز، یوگا لبز 4،300 بازیکن از متاورس گیمینگ آدرساید را به نسخه‌ی دموی پلتفرم آنلاین Bored Ape دعوت کرد.

 

توکن APE به یک افزایش قیمت 45 درصدی  چشم دوخته است

نمودار قیمت روزانه توکن APE. منبع: TradingView

 

این نمودار نشان می دهد که تریدرها پس از اعلام خبر متاورس آدرساید، به خرید توکن APE هجوم اوردند، با توجه به اینکه این ارز دیجیتال به عنوان یک توکن حاکمیتی در دائوی ایپ‌کوین  (Apecoin DAO) عمل می‌کند. این «سازمان خودمختار غیرمتمرکز»  یا دائو (DAO)، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های  یوگا لبز و برند‌های طرف ثالث، از جمله متاورس آدرساید را به راه می اندازد.

 

صعود 45 درصدی توکن APE

شور و اشتباق کاربران حول متاورس آدرساید باعث شده است که توکن APE از یک الگوی تکنیکال موسوم به «مثلث صعودی» خارج شود.

مثلث های صعودی معمولا الگوهای ادامه دهنده در نظر گرفته می شوند. با این حال، در برخی موارد نادر، مثلث صعودی در انتهای یک روند نزولی شکل می گیرد و منجر به وارونگی شدید روند قیمت می شود.

مثلث صعودی توکن APE نیز به ظاهر در انتهای یک روند نزولی شکل گرفته است. علت شکلگیری این ساختار هم آن است که این توکن پس از رسیدن به کف قیمت خود در حوالی 3 دلار در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد)، بیش از 100 درصد صعود کرد و پس از آن سقف مثلث خود را در نزدیکی 5.22 دلار در 18 ژوئیه (27 تیر) شکست.

 

توکن APE به یک افزایش قیمت 45 درصدی  چشم دوخته است

نمودار قیمت روزانه توکن APE به همراه الگوی بازگشتی «مثلث صعودی». منبع: TradingView

به عنوان یک قاعده در تحلیل تکنیکال، بریک‌اوت (Breakout) از الگوی مثلث صعودی، منجر به افزایش قیمت به اندازه حداکثر ارتفاع بین  قاعده و سقف مثلث میشود. این توکن APE را در مسیر صعود به 8.40 دلار قرار می دهد که حدود 45 درصد از سطح قیمت فعلی بالاتر است.

برعکس ، در صورت برگشت قیمت از سقف مثلث به پایین، الگوی نزولی فعال می‌شود و ایپ‌کوین احتمالا به قیمت 3.50 دلار سقوط خواهد کرد.

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×