» آرشیو اخبار » «شیبا اینو» ممکن است به‌زودی از جرگه میم‌کوین‌ها بگریزد
شیبا اینو

«شیبا اینو» ممکن است به‌زودی از جرگه میم‌کوین‌ها بگریزد

17 خرداد 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شیباریوم (Shibarium)، یک بلاکچین لایه 2 پیرامون شبکه خود، در حال تکمیل شدن است، کامیونیتی شیبا اینو در هیجان موج می‌زند. چندین گزارش حاکی از آن است که شبکه آزمایشی یا تست‌نت شیباریوم در ماه ژوئن راه‌اندازی می‌شود و قوی‌ترین شاخصه آن، ارتقا شبکه اصلی یا مین‌نت XFUND است که در ماه می انتظار بهره‌برداری آن می‌رود.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، چندین نکته مرموز درباره این توسعه و ارتقا ارائه کرده است. آخرین سرنخ او یک GIF با عنوان «خنده در شیباریوم» بود که اعضا انجمن یا کامیونیتی، آن را به‌عنوان یک علامت مثبت تعبیر کرده‌اند. علاقه‌مندان به میم‌کوین مذکور به‌سرعت اعلامیه یونی‌فیکیشن ((Unification در اوایل سال مبنی بر اینکه توسعه مین‌نت خصوصی شیباریوم به مرحله دوم رسیده است را به یاد آوردند و به اشتراک گذاشتند.

هیجانات پیرامون شیباریوم دور از ذهن نیست. یک پست وبلاگی توسط این تیم اشاره کرد که تراکنش‌ها «در چند ثانیه به ازای هر کوین تأیید می‌شوند» و امیدها برای دریافت کارمزد تراکنش‌های ارزان‌تر را تقویت می‌کند. کوساما این مطلب را در دیسکورد شیبا تأیید کرد که «شیباریوم برای هر سرویس، بازی یا هر چیزی که بر اساس آن بنا شود، هزینه‌های پایینی ارائه می‌دهد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

مزایای دیگری که شیباریوم می‌تواند به اکوسیستم خود ارائه دهد، به‌عنوان پلی بین سایر بلاک‌چین‌ها عمل می‌کند و به توسعه‌دهندگان این فرصت را می‌دهد تا از طریق هکاتون شیباریوم آتی بر روی این پلتفرم ایجاد کنند. تحلیلگران در حال حاضر درخواست می‌کنند که شیباریوم می‌تواند کاتالیزور یا غربالگری برای افزایش عظیم قیمت برای SHIB باشد که یادآور اوج‌های سال 2021 خواهد بود.

شیبا اینو همچنین به بهبود کاربرد خود با نفوذ به متاورس ادامه داده است. یک پست وبلاگی از این تیم نشان داد که جوایز حاصل از فروش رویداد زمین ممکن است از 22 ژوئیه برای هولدرها در دسترس باشد. جزئیات پیام مذکور نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند جوایز را درصورتی‌که LEASH را قفل کرده باشند و پیشنهادی برای «حداقل یک‌بار و بر روی یک قطعه زمین، یا زمین‌(های) ضرب شده در هر کیف پول» ارائه دهند، دریافت کنند. این گروه افزود که توزیع پاداش، یک رویداد یک‌باره بوده است.

مشکلی در افق دید شیبا اینو ایجاد شده است؟

در میان همه هیاهوهای مربوط به شبکه، ناپدید شدن ریوشی، بنیان‌گذار مرموز شیبا اینو، منبع نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. بنیان‌گذار مذکور، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را حذف و تمام ردپای دیجیتالی خود را یک‌شبه پاک کرد، زیرا نگاه‌ها به آینده این پروژه دوخته شده که برای آن سر و دست می‌شکنند.

درحالی‌که کامیونیتی تلاش می‌کرد ناپدید شدن ریوشی را منطقی جلوه دهد، یک روند نگران‌کننده سر برآورد و باعث وحشت بیشتر اعضا شد. نرخ سوزاندن SHIB در روز گذشته به میزان خیره‌کننده 64.2 درصد کاهش یافت و تنها 54/6 میلیون توکن SHIB سوزانده شد. تأثیر این مسئله به گفته کارشناسان، تأخیر در روند صعودی است که ممکن است بر کل توکن داشته باشد.

کوساما، توسعه‌دهنده اصلی، ناپدید شدن بنیان‌گذار این رمزارز را کم‌اهمیت جلوه داد و ادعا کرد که بقیه اعضا گروه «دیدگاه ریوشی را عملی کرده و برای این آزمایش بزرگ برنامه‌ریزی خواهند کرد.»

در همین حال، تیم تحقیقاتی فایندر ((Finder، یک سایت مقایسه-محور مستقل، پیش‌بینی می‌کند که شیبا اینو ممکن است پس از سقوط ترا به سرنوشت مشابهی دچار شود که سرمایه‌گذاران را با ضررهای میلیاردی مواجه کند. باوجود عدم حضور یک استیبل‌کوین الگوریتمی، فایندر، عدم وجود برنامه واقعی را به‌عنوان دلیلی برای سقوط احتمالی ذکر می‌کند.

 

مترجم: سید هادی سید سجادی

منبع: beincrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×