» آرشیو اخبار » توکن XCN روند نزولی بازار را نادیده گرفت

توکن XCN روند نزولی بازار را نادیده گرفت

11 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ماه مه، ماه بسیار چالش برانگیزی برای بازار ارزهای دیجیتال بود، به طوری که اکثر توکن‌ها ضررهای سنگینی را متحمل شدند، اما همه پروژه‌ها به کف‌های قیمتی قبل از صعود بازار سقوط نکردند.

 

توکن Chain (XCN)، پروتکلی است که برای کمک به سازمان‌ها برای راه‌اندازی شبکه بلاک چین اختصاصی خود یا اتصال به سایر شبکه‌های جا افتاده‌تر طراحی شده است. این رمزارز از ۱۹ مه توانسته بیش از ۱۲۰ درصد صعود کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که XCN از زمان رسیدن به کف قیمت 0.0712 دلار در 11 مه، روند خود را معکوس کرده و به رکورد 0.176 دلار در 31 مه رسیده است.

نمودار 4 ساعته XCN/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل رشد شدید توکن XCN عبارت‌اند از: لیست شدن در صرافی‌های متعدد، راه‌اندازی روی بلاکچین بایننس (BNB) و چندین مشارکت قابل توجه، از جمله همکاری بلند مدت با بنیاد استلار (XLM).

لیستینگ‌های جدید حجم معاملات XCN را افزایش داد

در مارس 2022، Chain یک قرارداد هوشمند جدید را برای توکن خود پیاده سازی کرد و از CHN به XCN تغییر نام داد. XCN پس از تغییر نام تجاری خود، در صرافی Kucoin و سپس در صرافی‌های Huobi، Gate.io، Bitrue و Hotbit لیست شد و با افزایش شدید حجم معاملات مواجه شد.

تعدادی از این صرافی‌ها از جمله Gate.io، Huobi، Bybit و Poloniex معاملات فیوچرز رمزارز XCN را نیز راه‌اندازی کردند که این به افزایش آگاهی از این پروژه کمک کرد و منجر به افزایش حجم معاملات آن در اوایل کار شد.

XCN همچنین به عنوان بخشی از یک همکاری بین بلاکچینی با زنجیره هوشمند بایننس (BNB) امکان انتقال توکن‌های ارزان قیمت و ترید در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) را فراهم کرد، جایی که دارندگان این توکن می‌توانند با تأمین نقدینگی این صرافی، سود کسب کنند.

پس از ادغام با زنجیره BNB، قیمت XCN از 0.0712 دلار در 11 می به 0.14 دلار در هفته آینده آن افزایش یافت.

همکاری‌های مهم

از سال 2014، چِین چندین مشارکت و سرمایه‌گذاری قابل توجه را تجربه کرده است، از جمله یک جذب سرمایه 40 میلیون دلاری از شرکت‌های Khosla Ventures، Pantera Capital، Capital One، Citigroup، Fiserv، Nasdaq، Orange و Visa.

در سال 2018، این پروژه خریداری شد و به بخشی از واحد تجاری بنیاد استلار معروف به (Interstellar) تبدیل شد. Chain در سال 2020 به عنوان بخشی از یک پلتفرم ledger-as-a-service به نام سیکوئنس Sequence)) مجددا خریداری شد.

ممکن است تحولات اخیر پروژه استلار، از جمله مشارکت آن با مانی گرام (MoneyGram) برای ایجاد یک پلتفرم مبتنی بر استیبل‌کوین برای نقل و انتقال پول، تأثیرات مثبتی بر قیمت XCN به دلیل روابط نزدیک آنها، داشته باشد.

در آوریل 2022، Chain یک همکاری استراتژیک با شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research) را نیز اعلام کرد که این شرکت تجاری خصوصی را به عنوان بازارساز اصلی Chain معرفی کرد. گرچه هیچ یک از این مشارکت‌ها آنقدر بزرگ به نظر نمی‌رسد که بتواند رشد اخیر XCN را توضیح دهد، اما قابل توجه است که قیمت این آلت کوین تقریباً به طول یک ماه مستقل از کل بازار ارزهای دیجیتال عمل کرد.

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×