» آرشیو اخبار » راه‌اندازی استیبل کوین مبتنی بر پوند بریتانیا

راه‌اندازی استیبل کوین مبتنی بر پوند بریتانیا

1 تیر 1401 9

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز، تتر قصد دارد اوایل ماه بعدی میلادی استیبل کوینی مبتنی بر پوند بریتانیا را راه اندازی کند. تتر در اعلامیه‌ای گفت، این استیبل کوین که GBPT نام دارد در ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم در دسترس خواهد بود.

پس از USDT مبتنی بر دلار، EURT مبتنی بر یورو، CNHT مبتنی بر یوان چین و MXNT مبتنی بر پزو مکزیکی که اخیراً راه اندازی شده، این پنجمین استیبل کوین فیات تتر خواهد بود.

«پائولو آردوینو» مدیر ارشد فناوری تتر، در بیانیه‌ای گفت: «ما معتقدیم که بریتانیا مرز بعدی برای نوآوری بلاکچین و اجرای گسترده‌تر رمزارزها برای بازارهای مالی است. ما امیدواریم با فراهم کردن دسترسی کاربران رمزارزها در سراسر جهان به یک استیبل کوین مبتنی بر پوند که توسط بزرگترین صادرکننده استیبل کوین صادر شده است، به رهبری این نوآوری کمک کنیم.»

تبلیغات جام جهانی قطر

در حالی که تتر چندین استیبل کوین مبتنی بر فیات دارد، استیبل کوین USDT آن همچنان محبوب‌ترین است، اگرچه اخیرا در میان وحشت ناشی از سقوط استیبل کوین الگوریتمی ترا یو اس دی  (UST) و رکود عمومی بازار، شاهد فروش قابل توجهی بوده است.

بر اساس اطلاعات داشبورد The Block، استیبل کوین USDT همچنان بزرگترین استیبل کوین در جهان است و مجموع عرضه فعلی آن بیش از 66 میلیارد دلار است.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: دبلاک

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×