» آرشیو اخبار » ذخایر اتریوم صندوق‌ها 85درصد افت کرد

ذخایر اتریوم صندوق‌ها 85درصد افت کرد

30 خرداد 1401 5

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز، با توجه به احساسات نزولی که در چند ماه گذشته بازار رمزارزها را فراگرفته، ارزش اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، کاهش یافته است.

علاوه بر این، طبق گفته لری سرماک (Larry Cermak)، معاون پژوهشی The Block که بیش از 100 کیف پول برتر ETH متعلق به صندوق‌های رمزارز را تحلیل کرده تا نحوه اجرای آن‌ها را بررسی کند، تعداد اتریوم متعلق به این صندوق‌ها بین مارس 2022 (اسفند 1400) تا 19 ژوئن (29 خرداد 1401) حدود 85 درصد کاهش یافته است.

سرماک اشاره کرد که کل ذخایر این صندوق‌ها در مارس معادل 14.8 میلیارد دلار بوده، در حالی که این عدد در 19 ژوئن به 2.2 میلیارد دلار رسیده و این به معنای افت 85 درصدی درون زنجیره‌ای است.

تبلیغات جام جهانی قطر

این محقق اظهار کرد: این موضوع را نیز باید مدنظر قرار داد که صندوق های رمزارز در صرافی‌های رمزارز اقدام به فروش دارایی‌های هولد شده نموده و منجر به دامپ شده‌اند. در این مثال، مقدار اختلاف میزان کل دارایی‌ها شمرده نخواهد شد. اما در هر صورت یک مجموعه داده مرتبط با موضوع است.

سقوط قیمت اتریوم

هفته گذشته، در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر، این احتمال وجود داشت که اتریوم به سطح اشباع خرید برسد و اگر این رمزارز یک سطح مقاومت کلیدی را مجدداً آزمایش کند، ممکن است با فروش عظیمی مواجه شود. نگرانی‌ها در مورد فروش اتریوم افزایش یافت، زیرا Three Arrow Capital، یک صندوق تامینی رمزارز، 60 میلیون دلار ETH را به یک صرافی منتقل کرد.

در 30 ماه می (9 خرداد)، یک آدرس اتریوم که ظاهراً وابسته به صندوق تامینی رمزارز واقع در سنگاپور است، 32 هزار ETH به ارزش 60 میلیون دلار را در مدت یک ساعت به صرافی رمزارز FTX ارسال کرد.

این صندوق پیش‌تر در ماه می 26 هزار و 700 اتریوم را به همین صرافی منتقل و این وحشت را ایجاد کرد که قصد فروش اترویم‌های خود را دارد.

این انتقال انبوه به دنبال واریز قبلی این صندوق به همان صرافی صورت گرفت. این بیشتر به این دلیل است که به طور معمول سرمایه گذاران تنها در صورتی دارایی خود را به کیف پول صرافی‌ها منتقل می‌کنند که قصد مبادله آن با دارایی دیگر را داشته باشند.

قابل ذکر است که با افزایش لیکوئیدها در بازار، Three Arrows برای کمک به ادامه فعالیت خود تعدادی کارشناسان مالی استخدام کرده است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: فینبولد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×