» آرشیو اخبار » تاثیر مجدد ایلان ماسک بر رشد دوج کوین

تاثیر مجدد ایلان ماسک بر رشد دوج کوین

29 خرداد 1401 4

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از فینبولد، پس از حمایت ایلان ماسک از دوج کوین، این رمزارز از اصلاح قیمتی بازار فاصله گرفت و وارد محدوده سبز شد.
در توییتی در 29 خرداد (19 ژوئن)، ایلان ماسک اعلام کرد که همچنان به خرید دوج کوین علی‌رغم ریزش‌های اخیر ادامه می‌دهد.

در زمان نوشتن این متن، دوج کوین در 0.056 دلار معامله می‌شود و نسبت به 24 ساعت گذشته هفت درصد رشد کرده است. اما نمودار هفتگی هم مسیر با افت کل بازار رمزارز، ریزش 13 درصدی را نشان می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

ماسک به دلیل حمایت از دوج کوین با شکایت مواجه شده است
حمایت ماسک پس از شکایت 258 میلیارد دلاری از او و دو شرکتش، تسلا و اسپیس ایکس، صورت گرفت. در شکایت یک شهروند آمریکایی، ماسک به پامپ کردن قیمت دوج کوین متهم شده است و این شهروند ادعا می‌کند که این میلیاردر در یک طرح دزدی برای حمایت از این میم کوین دست داشته است.

جالب توجه است که این شکایت به دنبال آن است که ایلان ماسک و شرکت‌هایش را از تبلیغ دوج کوین منع کند.

حمایت‌های ایلان ماسک از این میم کوین در توییتر باعث رشد زیادی در قیمت آن شده است. تلاش‌های او دوج کوین را به جمع 10 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار رساند.

در ماه‌های اخیر، با کاهش هیجانات پیرامون دوج کوین، روند قیمت آن نزولی بوده است. از زمان حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live در ماه می سال گذشته، دوج کوین 90 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

در این برنامه ماسک خود را پدر دوج معرفی کرد و انتظار می‌رفت که پس از آن قیمت DOGE به یک دلار برسد.

حمایت ماسک از دوج کوین باعث شده است که اسپیس ایکس و تسلا از پذیرش این توکن برای خرید کالا خبر دهند.

علاوه بر کمک به ایجاد یک پایگاه طرفداران وفادار برای دوج کوین، ماسک همچنین با توسعه دهندگان این توکن برای بهبود شبکه در تلاش برای رقابت با سایر دارایی‌های معتبر مانند بیت کوین همکاری می‌کند.

در همین راستا، به‌روزرسانی 1.14.6 دوج کوین در تابستان ارائه خواهد شد. به‌روزرسانی جدید با محافظت پیشرفته کیف پول و رفع آسیب پذیری‌های احتمالی DOGE با هدف ارزان‌تر کردن استفاده از کیف پول Dogecoin Core ارائه می‌شود.

منبع: Finbold
مترجم: سوگند عادل فهمیده

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×