» آرشیو اخبار » ارائه آواتار برای بازی و بخش استیکینگ در متاورس کاردانو

ارائه آواتار برای بازی و بخش استیکینگ در متاورس کاردانو

26 خرداد 1401 7

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از یو تودی، در همین حال که اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز کاردانو در حال رشد است، محصول بازی برای کسب درآمد برجسته آن، کاردالونیا (Cardalonia)، از فرصت‌های جدید درآمد غیرفعال رونمایی کرده است.

 

کاردالونیا پلتفرم استیکینگ انعطاف پذیر راه اندازی می‌کند

تبلیغات جام جهانی قطر

کاردالونیا (LONIA)، اکوسیستم بازی برای کسب درآمد چند محصوله‌ای که روی بزرگ‌ترین بلاکچین اثبات سهام، کاردانو، قرار دارد، از بخش استیکینگ رمز ارز خود رونمایی کرد. در واقع، این اکوسیستم صندوق استیکینگ انعطاف پذیر راه اندازی کرده است.

برخلاف گزینه‌های استیکینگ قدیمی در اکثر پروتکل‌ها، صندوق استیکینگ کاردالونیا نه تنها به کاربران پاداش‌های دوره‌ای می‌دهد، بلکه آن‌ها از امتیازات ویژه‌ کاردالونیا نیز برخوردار خواهند شد.

استیک کنندگان لونیا (LONIA) می‌توانند به راحتی به پیش فروش بلیط‌های زمین، مدیریت در سازمان غیرمتمرکز خودمختار کاردانولیا  (DAO)و پاداش‌های ماهانه دسترسی داشته باشند. در مجموع، 100 هزار قطعه زمین در اکوسیستم کاردالونیا در دسترس خواهد بود.

روند کار ترکیب خودکار و استیکینگ انعطاف پذیر، مشابه کار استخرهای استیکینگ ADA هستند. طبق برآورد تیم کاردالونیا، کاربران می‌توانند تا 20 – 25 درصد از بازدهی سالانه از استیک LONIA خود بهره ببرند. در مجموع، 20 میلیون یا 20 درصد از عرضه کل LONIA برای راه اندازی مراحل نوپای پیشرفت اکوسیستم کاردالونیا استفاده خواهد شد.

همچنین، یک میلیون و 500 توکن لونیا برای پشتیبانی از کاربران و استیک کنندگان اولیه پلتفرم کاردالونیا اختصاص داده خواهد شد.

پیش فروش لونیا کوین

در حال حاضر، توکن لونیا در صرافی‎های متمرکز و غیرمتمرکز اصلی در دسترس نیست. بنابراین، تنها راه برای به دست آوردن آن، شرکت در پیش فروش این توکن است که در وب سایت اصلی کاردالونیا امکان‌پذیر است.

برای به دست آوردن توکن لونیا، کاربران باید روی «خرید (Buy)» در این وب سایت کلیک کنند. از ژوئن 2022 (خرداد 1401)، تیم کاردالونیا LONIA را در حدود 0.079 ADA برای هر توکن یا حدود 0.04 دلار برای فروش قرار دادند. این مرحله از فروش این توکن برای شش دوره متوالی کاردانو (ADA) ادامه خواهد داشت.

در مجموع، تیم کاردالونیا از عرضه در گردش خود 15 میلیون توکن را برای این رویداد اختصاص داد. شرکت‌کنندگان می‎توانند حداقل 250 ADA در این پیش فروش سرمایه گذاری کنند.

علاوه بر استیکینگ انعطاف پذیر در صندوق بومی کاردالونیا، دارندگان توکن لونیا می‌توانند در دنیای کاردالونیا زمین مجازی و سایر دارایی‌های انحصاری درون بازی را خریداری کنند. کاربران می‌توانند هم دارایی‌ها و هم زمین‌ها را برای مبادله یا معامله در بازار فروش قرار دهند. همچنین، کاردالونیا بازار NFT خود به نام Cardalonia Market را نیز خواهد داشت.

زمین‌ها، درست مانند املاک و مستغلات در دنیای «فیزیکی» می‌تواند توسعه یابند و برای ایجاد دنیاهای متاورس و برای اجاره استفاده شوند. در آینده، این متاورس‌ها می‌توانند میزبان فعالیت‌های مجازی مختلف مانند کازینو، بازی‌های P2E، گوش دادن به موسیقی، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و موارد دیگر باشند. در کاردالونیا، صاحبخانه‌ها می‌توانند از اجاره دارایی‌های خود به بقیه و مستاجران شخص ثالث درآمد کسب کنند.

 

راه اندازی آواتار بازی در کاردانو

علاوه بر فروش توکن LONIA و راه اندازی صندوق انعطاف پذیر، کاردالونیا همچنین جزئیات نقشه راه به روز شده خود برای فصل سوم و چهارم 2022 را به اشتراک گذاشت. علیرغم افت شدید بازار رمز ارزها، تیم کاردالونیا در مسیر دستیابی به دستاوردهای جدید در زمینه توسعه محصول، بازاریابی و مدیریت جامعه است.

به همین دلیل تا پایان سال جاری میلادی، این پروتکل قرار است از NFTهای خود با «آواتارهایی برای بازی» رونمایی کند. این شخصیت‌های خیالی در محیط بازی دنیای کاردالونیا ادغام خواهند شد. طبق مستندات پروژه، چهار قبیله در اکوسیستم کاردالونیا وجود خواهد داشت: OGs، Royals، Lords/Knights و Peasants.

این مجموعه‌ها برای منابع کمیاب از جمله الماس، طلا، نقره، چوب و غذا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×