» آرشیو اخبار » کاهش 70 درصدی علاقه جهانی به NFTها

کاهش 70 درصدی علاقه جهانی به NFTها

9 خرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، علاقه به توکن‌های غیرمثلی از نظر داده‌های گوگل در آخرین روزهای ماه مِی، به نقطه پایینِ 26 رسیده است.این کاهش، برابر با اُفت 76 درصدی در کم‌تر از شش ماه است.

سقوط بازار ارز دیجیتال سال 2022 منجر به کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به مجموعه‌های دیجیتالی توسط جمعیت جهانی NFT شده است.

علاقه به توکن‌های غیرمثلی (NFT) در ماه مِی 2022 به پایین‌ترین سطح جدید خود کاهش یافته است. طبق گفته‌های Be[In]Crypto و داده‌های Google Trends، علاقه به مباحث مربوط به NFT توسط جمعیت جهانی، سقوط زیادی داشته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بحث علاقه‌مندی به‌مرور زمان شامل تعداد جستجوهای گوگل در محتوای NFT است که توسط یک عدد بین 0 تا 100 نشان داده شده است. مقدار 0 یا نزدیک به آن، به معنای این است که علاقه کم و قلیلی وجود دارد. از طرف دیگر، ارزش حداقل 50 به این معنی است که این اصطلاح بخش عظیمی از جستجوهای جمعیت جهانی را تشکیل می‌دهد.

اصطلاح «توکن غیرمثلی» در آخرین روزهای ماه مِی به ارزش عددی 26 رسید. این اُفت 74 درصدی از اوج عددیِ 100 در ژانویه 2022 بود.در ژانویه امسال، حجم ماهانه بازارهای مهم NFT به بالاترین رقم کلّی 16.54 میلیارد دلار رسید. در روزهای آخر ماه مِی، کلّ حجم ماهانه تقریباً 4 میلیارد دلار بود که معادل 75% کاهش از حجم ماه ابتدایی سال جاری بود.

برخی از NFTهایی که به نقطه عطف و تاریخی ماه ژانویه کمک کرده‌اند شامل BAYC، MAYC و Axie Infinity هستند.در آخرین روزهای ماه مِی، حجم فروش توکن غیرمثلیBAYC  در محدوده 200 میلیون دلار بود که 41% در چهار ماه، کاهش یافته است.در ژانویه سال 2022، حجم فروش Axie Infinity و Club  Mutant Ape Yachtبه‌ترتیب تقریباً 126.49 میلیون دلار و 252.33 میلیون دلار بود.بازار نزولی و قرمز ارزهای دیجیتال، این مقادیر را در سه-ماهه دوّم سال 2022 به‌طرز چشم‌گیری کاهش داد.

Axie Infinity، حجم کلّ فروش 6.6 میلیون دلاری داشت در حالی‌که MAYC در ماه مِی، به فروش 163.96 میلیون دلار دست یافت. به‌طور کلّی، Axie Infinity شاهد کاهش 94 درصدی بود، در حالی‌کهBAYC ، 36% کاهش از حجم فروش را مشاهده کرد.

درنهایت، موضوعاتی که همچنان در گوگل در سراسر جهان به روند خود ادامه می‌دهند عبارتند از تورّم، بحران اوکراین/روسیه، مهار اسلحه و سقوط کلّی بازار کریپتو (با قیمت‌ها و ارزش کلّ قفل‌شده از دارایی‌های دیجیتال) که حاکم بر الگوهای جستجو است.

منبع: beincrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×