» آرشیو اخبار » از این پس می‌توانید از گوچی با ایپ کوین خرید کنید
از این پس می‌توانید از گوچی با ایپ کوین خرید کنید

از این پس می‌توانید از گوچی با ایپ کوین خرید کنید

12 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، گوچی امروز ایپ کوین (ApeCoin) را به لیست پرداخت‌ با رمزارزهای پذیرفته شده خود اضافه کرد و این نشان دهنده گام دیگری در اکتشاف این برند لوکس در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

ایپ کوین وارد برندهای لوکس می شود

این برند مد در توییتر اعلام کرد که پذیرش پرداخت‌های ایپ کوین از طریق بیت پی (BitPay) را در بوتیک‌های منتخب در سراسر ایالات متحده آغاز کرده است.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که گوچی در اوایل ماه می اعلام کرد که پرداخت ارزهای دیجیتال را در فروشگاه‌های منتخب در نیویورک، لس آنجلس، میامی، آتلانتا و لاس وگاس مجاز می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

لیست کوین‌های پذیرفته شده شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دوج کوین، شیبا اینو و چندین استیبل کوین است.

ایپ کوین توکن حکومتی و ابزاری برای ApeCoin DAO است که به اکوسیستم Otherside وابسته به Bored Ape Yacht Club یوگا لبز مرتبط است.

بورد ایپ یات کلاب در طول رونق بازار در سال 2021 به برترین مجموعه NFT جهان تبدیل شد و در تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی توسط افراد مشهوری مانند پریس هیلتون، استفن کوری و جیمی فالون تبلیغ شده است.

NFT‌های این مجموعه با تم میمون با قیمتی در حدود 200 دلار ساخته شده‌اند و در حال حاضر قیمتی در حدود 84 اتریوم، معادل حدود 135 هزار دلار دارند.

از این پس می‌توانید از گوچی با ایپ کوین خرید کنید

گوچی پس از تلاش‌های مختلف در فضای NFT، از جمله همکاری با 10KTF، SUPERPLASTIC و SuperRare، افزودن ایپ کوین را «گام دیگری در اکتشاف وب 3» نامید.

این خبر گوچی پس از اعلامیه روز یکشنبه Tiffany & Co منتشر شد که مجموعه‌ای از آویزهای گردنبند دست‌ساز را با الگوبرداری از کریپتو پانک (CryptoPunk)، یکی دیگر از مجموعه‌های نمادین NFT متعلق به یوگا لبز منتشر می‌کند.

هولدرهای کریپتو پانک با 30 اتریوم (حدود 48 هزار و 600 دلار به قیمت امروز) می‌توانند نسخه‌ای از NFT خود را که از «حداقل» 30 الماس یا سنگ‌های قیمتی ساخته شده است، دریافت کنند و این آویز از یک زنجیر طلا با الماس‌های اضافی روی قفل آویزان است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Crypto Briefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×