» آرشیو اخبار » ترجیح هولدرهای ایپ کوین به «بلاک چین اتریوم»
بلاک چین اتریوم

ترجیح هولدرهای ایپ کوین به «بلاک چین اتریوم»

19 خرداد 1401 9

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، داده‌های اسنپ شات (Snapshot) نشان می‌دهد که جامعه‌ی ایپ کوین (ApeCoin) به ماندن بر روی بلاکچین اتریوم رای داده‌اند.

54 درصد از توکن‌های APE به نفع حفظ پروژه در این اکوسیستم استفاده شدند.

در اوایل ماه می، یک فروش زمین مجازی که توسط یوگا لبز سازمان‌دهی شد، شبکه اتریوم را به دلیل کارمزد زیاد به طور موقت غیرقابل استفاده کرد. بر اساس گزارش‌ها، کاربران مجبور به پرداخت هزاران دلار برای تراکنش‌های خود به دلیل ازدحام شدید شبکه شدند.

تبلیغات جام جهانی قطر

یوگا لبز از غیر قابل استفاده کردن اتریوم با توجه به مینت عظیم NFT خود عذرخواهی کرد و پیشنهاد کرد که برای جلوگیری از چنین بلایایی در آینده مجبور است به زنجیره خود مهاجرت کند.

اکثر اعضای جامعه ایپ کوین به این نتیجه رسیدند که رفتن به یک بلاک چین جدید برای پروژه هزینه بالایی دارد و خطرناک خواهد بود.

اتریوم سالهاست که با هزینه‌های گزاف گس دست و پنجه نرم می‌کند. کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، اولین پروژه محبوب NFT، در دسامبر 2017 باعث مسدود شدن این شبکه شد.

شکست دومین بلاکچین بزرگ بازار در مقیاس‌ پذیری مناسب منجر به ظهور بلاک چین‌هایی مانند سولانا شده است. روز چهارشنبه، شبکه آزمایشی Ropsten ادغام خود را با زنجیره Beacon تکمیل کرد که نقطه عطفی بزرگ قبل از انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام است.

در حالی که انتقال به اثبات سهام به طور چشمگیری مصرف انرژی اتریوم را کاهش می‌دهد، انتظار نمی‌رود که ارتقاء مورد انتظار در حال حاضر تاثیر قابل توجهی بر گس فی داشته باشد.

ایپ کوین، توکن پشت مجموعه NFT بورد ایپ یات کلاب(Bored Ape Yacht Club) ، در ماه مارس (اسفند) با سر و صدای زیادی راه اندازی شد، اما تبلیغات آن به سرعت فروکش کرد. این توکن در حال حاضر در جایگاه 36 از نظر ارزش بازار قرار دارد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×