» آرشیو اخبار » امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی
امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی

امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی

9 مرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بر اساس داده‌های IntoTheBlock که توسط علی مارتینز (Ali Martinez) تحلیلگر رمزارز به اشتراک گذاشته شده است دوج کوین با سطح حمایت قابل توجهی در قیمت ۰.۰۶۸ دلار قرار دارد به این معنی که ۷۸۲۵۰ آدرس نزدیک به ۴۴ میلیارد دوج را خریداری کردند.

طبق تحلیل‌ها اگر این حمایت پابرجا بماند دوج کوین ممکن است تا ۰.۰۸ دلار افزایش یابد که نشان‌دهنده افزایش تقریباً ۱۴ درصدی آن نسبت به قیمت‌های فعلی است.

امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی

تبلیغات جام جهانی قطر

در زمان انتشار این متن دوج کوین در سطح حمایت ۰.۰۶۸دلاری قرار داشت که در حال حاضر در این سطح معامله می‌شود.

پس از بازگشت از ۰.۰۶۰ دلار در ۲۶ جولای (۴ مرداد) این رمزارز سه روز متوالی افزایش را ثبت کرد تا به بالاترین حد روزانه یعنی ۰.۰۷۲ دلار در۲۹ جولای (۷ مرداد) برسد.

علیرغم کاهش برخی سودها، دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد رشد کرده است.

با این حال روند تثبیت باقی می ماند زیرا RSI روزانه همچنان در پیرامون سطح خنثی ۵۰ واحدی در نوسان است.

در جهت احیای آن برای یک روند صعودی خریداران ممکن است مجبور شوند تا قیمت را به بالای مرز ۰.۰۷۳ دلار و سپس ۰.۰۷۶ دلار برسانند.

با این حال، سرمایه‌گذاران خوشبین باید سطح ۰.۰۶ دلار را به عنوان حمایت حفظ کنند تا از سقوط به سمت ۰.۰۵۷ دلار و ۰.۰۵ دلار جلوگیری کنند.

امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال همچنین گزارش داد که آدرس‌های جدید ایجاد شده روزانه ۲۶۵ درصد افزایش یافته است و از ۱۴۴۷۰ به ۳۸۴۳۰ آدرس جدید در روز افزایش یافته است.

این تحلیلگر نوشت: رشد مداوم شبکه یک نشانه مثبت است که به زودی می تواند در قیمت دوج منعکس شود.

اگرچه افزایش تعداد هولدرها ممکن است تاثیر فوری بر قیمت نداشته باشد اما ممکن است در طول زمان نشان دهنده علاقه به یک دارایی باشد و بنابراین یک نشانه مثبت باقی می ماند.

هشدار جامعه دوج کوین

جامعه دوج کوین هشداری در مورد کلاهبرداری‌ها که ادعا می کنند با این رمزارز و کاوشگر Dogechain.info مرتبط هستند صادر کرده است.

حساب کاربری محبوب توییتر متمرکز بر دوج کوین به نام Mishaboar این هشدار را به صدا در آورد و در عین حال به کاربران این اطلاعیه را داد که هوشیار باشند.

امکان رشد مجدد ۱۴ درصدی دوج کوین در صورت حفظ سطح حمایت فعلی

دوج کوین در توییتر رسمی خود بیان کرد: توکن های زیادی در طی نه سال گذشته وجود داشته اند که به سرعت آمده‌اند و رفته‌اند. یک دوج کوین برابر با یک واحد از خودش است و  تنها یک دوج کوین وجود دارد که بلاکچین خودش است و مستقیماً با دیگر توکن ها در ارتباط نیست. مراقب کلاهبرداران باشید.

مترجم: سروش محمدی

منبع: U.Today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×