» بازارها » بازارهای مالی » گزارش‌های مالی شرکت‌ها در پایان هفته دوم مهر
گزارش

گزارش‌های مالی شرکت‌ها در پایان هفته دوم مهر

12 مهر 1401 5

به گزارش گذارنیوز؛ سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

در سامانه کدال نماد های فماک و وکادو از سهامداران درخواست تکمیل مشخصات کردند. همچنین ولشرق به دلیل دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات متوقف شده است.

با نماد تجلی در خصوص صدور پروانه اکتشاف پلی متال و لیتیم موافقت شد. این شرکت در اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال این طور نوشته است که موفق به دریافت صدور پروانه اکتشاف استخراج کانسار های فلزی (پلی متال و لیتیم) از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

نمادهای پی پاد و غپاذر هم از سهامداران دعوت کردند تا در مجمع عمومی این شرکت حاضر شوند و نماد شاراک هم اصلاحیه ای در خصوص زمان بندی پرداخت سود نقدی خود را در سامانه کدال بارگذاری کرد.

اما در خصوص اطلاعیه های بخش افزایش سرمایه شرکت های بورسی نماد کزغال از گروه زغال سنگی بازار سرمایه کشور در خصوص نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده صحبت کرد. دیگر نمادی که این موضوع را به سهامداران اطلاع داد نماد سجام بود .

نماد وکبهمن هم اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه را به اطلاع عموم رساند .

همچنین نمادهای سخواف، غبشهر ، فنوال و خفرمان به همراه نماد حتوکا مدارک و مستندات درخواست افزایش سرمایه را در سامانه کدال اطلاع رسانی کردند و نماد لوتوس هم از مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام تا 10 آذر ماه خبر داد.

منبع: اکو ایران

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×