» آرشیو اخبار » تحلیل بنیادی شدوص
شدوص

تحلیل بنیادی شدوص

16 بهمن 1401 6

شدوص در دی‌ماه امسال موفق شد حدود 66 میلیارد از محصولات خود را به فروش برساند که در مقایسه با دی‌ماه پارسال 13 درصد و در مقایسه با آذر امسال 35 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گذارنیوز، نقش انواع دوده جهت مصارف صنعتی مخصوصا به عنوان ماده اوليه در صنایع لاستیک‌سازی محسوس بوده است. به این منظور، شرکت دوده صنعتی پارس در اسفندماه سال 63 تاسیس و به دنبال آن در سال 74 با ظرفیت حدود 15 هزار تن در سال به بهره‌برداری رسید.

ظرفيت اسمی کارخانه فاز یک و دو در حال حاضر معادل 30 هزار تن انواع دوده در سال است. شرکت در حال حاضر از شرکت‌های فرعی شرکت کربن ایران محسوب می‌شود.

سهام این شرکت در فروردین‌ماه سال 80 با قیمت هزار و 264 تومان برای اولین بار در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

لازم به ذکر است سرمایه شرکت در زمان عرضه اولیه یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که پس از طی پنج مرحله افزایش سرمایه، به 95 میلیارد تومان رسیده است.

آخرین افزایش سرمایه شدوص مربوط به آذر 1400 است که به موجب آن سرمایه شرکت 100 درصد افزایش داشت.

شدوص با ارزش بازاری هزار و 79 میلیارد تومان در گروه محصولات شیمیایی بورس معامله می‌شود.

گفتنی است شرکت کربن ایران با در اختیار گرفتن بیش از 43 درصد از سهام شدوص بزرگترین سهامدار عمده آن تلقی می‌شود.

گزارش عملکرد دی‌ماه شدوص
بررسی گزارش دی‌ماه شرکت دوده صنعتی پارس نشان می‌دهد که مقدار تولید شرکت در این ماه نسبت به ماه گذشته و دی‌ماه سال 1400 به ترتیب 34 و 44 درصد کاهش داشته است.

مقایسه مقدار فروش دی‌ماه سال جاری این شرکت نیز با آذر امسال و مدت مشابه سال گذشته خبر از کاهش 34 و 33 درصدی این عدد می‌دهد.

همچنین این شرکت در اولین ماه زمستان امسال موفق شد حدود 66 میلیارد از محصولات خود را به فروش برساند که در مقایسه با دی‌ماه پارسال 13 درصد و با آذر همین سال 35 درصد کاهش داشته است.

شدوص

منبع: تجارت نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×