» آرشیو اخبار » خبر وزارت جهاد کشاورزی درباره سهمیه کالای اساسی برای هیئات

خبر وزارت جهاد کشاورزی درباره سهمیه کالای اساسی برای هیئات

8 مرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، «علی رحم کریمی» معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی خوزستان از اختصاص سهمیه کالای اساسی برای هیئات مذهبی و مواکب خبر داد و گفت: این کالاها با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بین این مراکز توزیع می‌شود.

وی افزود: میزان این سهمیه‌ها شامل ۲ هزار و ۹۷۲ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و تایلندی، ۲هزار و ۷۸۳ تن مرغ منجمد، یک هزار و ۷۸۳ تن شکر و ۲۹۷ تن گوشت قرمز است.

کریمی در خصوص قیمت‌های مصوب اقلام پرمصرف در ماه‌های محرم و صفر گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج ۱۱۲۱هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم شکر ۲۱ هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ ۴۸ هزار تومان تصویب شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی در خصوص قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: قیمت گوشت متفاوت است و باید حتما ابلاغ شود. در حال حاضر  مستنداتی وجود ندارد که بخواهیم قیمت گوشت را اعلام کنیم اما حداکثر قیمت آن ۱۲۰ هزار تومان است.

کریمی در خصوص اینکه آیا این اقلام برای عموم مردم اعلام شده یا فقط مختص هیات‌ها و مواکب است؟ بیان کرد: سهمیه مردمی هنوز ابلاغ نشده است و سهمیه‌های ابلاغ شده جهت تامین اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی، مواکب و موسسات خیریه در ماه‌های محرم و صفر در بحث نذورات است.

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×