» آرشیو اخبار » نقاش قلابی سارق طلا‌های دختر نوجوان بود
دزد

نقاش قلابی سارق طلا‌های دختر نوجوان بود

19 آذر 1401 10

پسر شیاد وقتی از علاقه دختر جوان به نقاشی باخبر شد با وعده شهرت و ثروت ۳۰۰ میلیون تومان طلا‌های دختر نوجوان را سرقت کرد.

به گزارش گذارنیوز، چند روز قبل دختر ۱۶ ساله‌ای به همراه خانواده‌اش به پلیس رفت و از نقاشی شکایت کرد که او را ربوده بود.

اینستاگرام آغاز یک ماجراجویی

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: از بچگی عاشق نقاشی بودم و به همین دلیل دلم می‌خواست که یکی از معروف‌ترین نقاش‌های دنیا شوم و گالری‌هایی در سطح بین‌المللی بگذارم. به خاطر علاقه‌ام در فضای اینستاگرام به‌دنبال کار‌های هنری و نقاشی‌ها مختلف بودم تا اینکه با پسر جوانی به نام امیر آشنا شدم.

تبلیغات جام جهانی قطر

ترفند شهرت و ثروت

او ادامه داد: امیر مدعی بود که نقاش حرفه‌ای است و تابلوهایش را در نمایشگاه‌های کشور‌های خارجی به فروش می‌رساند. حتی به من گفت نمایشگاهی در ایران هم می‌خواهد بگذارد و از من دعوت کرد برای دیدن نمایشگاهش بروم. بعد هم موضوع شراکت در نمایشگاه نقاشی را مطرح کرد و اینکه علاوه بر اینکه پول خوبی از این کار به‌دست می‌آورم، آدم مشهوری در رشته مورد علاقه‌ام خواهم شد. با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.

با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس عظیم سهرابی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه تیم تحقیق پی بردند که امیر نقاش نبوده و گالری هم نداشته است. او با این ترفند، اعتماد دختر نوجوان را به خود جلب کرده تا طلاهایش را به‌دست بیاورد. تحقیقات برای دستگیری امیر و شناسایی قربانیان احتمالی او به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: باشگاه

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×