» آرشیو اخبار » مسافران جام جهانی پک های 100 میلیونی نخرند
مسافران جام جهانی پک های ۱۰۰ میلیونی نخرند

مسافران جام جهانی پک های 100 میلیونی نخرند

1 آبان 1401 4

وزیر راه وشهرسازی گفت: مسافران پک های جام جهانی با نرخ ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را خریداری نکنند چراکه نرخ بلیت پرواز به قطر ارزان تر خواهد شد.

به گزارش گذارنیوز، «رستم قاسمی» گفت: برای راه اندازی قطار کربلا توافقاتی صورت گرفته و اختلاف ارزی وجود داشت که در منطقه شلمچه به توافق رسیده ایم و واریانت های مورد نظر و عبور از رودخانه و مشکلاتی داشته با دولت جدید به سرانجام رسیده است.

مسافران جام جهانی پک های ۱۰۰ میلیونی نخرند

به گفته وزیر راه وشهرسازی مشکلی از لحاظ فروش بلیت و یا کمبود آن وجود ندارد و برای اولین بار است که مشکل کمبود بلیت قطار را می شنوم.

تبلیغات جام جهانی قطر

قاسمی در پاسخ درباره راه اندازی قطار ایران-چین گفت: در قالب توافق ۶جانبه ای که صورت گرفت و کشور چین هم در آن حضور داشت، قطار چین از طریق ایران به ترکیه سفر کرده و وارد ایران می شود.

او گفت: طرحی برای توسعه حمل ونقل کشور و لوکوموتیو بخش زیادی در داخل ساخته و محدودیتی برای ساخت داخل نداریم و کمبود در بخش حمل ونقل ریلی ظرف سه سال جبران می شود.

وزیر راه وشهرسازی می گوید: روز گذشته با مسئولان قطری جلسه خوبی داشتیم و توافق شد در ایام جام جهانی از هر فرودگاهی به دوحه پرواز داشته باشیم وو از کیش مسافران ایران به کیش و از کیش هواپیمای شاتل در نظر گرفته ایم که مسافران و تماشاگران پس از دیدن بازی بازگردند و در کیش و شیراز و در هر شهری اقامت داشته باشند.

وزیر راه وشهرسازی گفت: بلیت های در قالب پکیچ به مسافران فروخته می شود که مبلغ هر پک ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و توصیه می شود هرگز بلیت گران نخرند چراکه ارزان خواهد شد و دو هفته قبل از شروع جام جهانی در سایت سازمان هواپیمایی و قطار ایرلاین بلیت با نرخ ارزان تری ارائه می شود.

منبع: باشگاه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×