» آرشیو اخبار » کوین بیس به “بروسیا دورتموند” می‌رود!
کوین بیس

کوین بیس به “بروسیا دورتموند” می‌رود!

3 بهمن 1401 7

صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) از قرارداد همکاری خود با یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال آلمان یعنی بروسیا دورتموند (BVB) خبر داده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) از تمدید قرارداد همکاری خود با یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال آلمان یعنی بروسیا دورتموند (BVB) خبر داده است. به موجب این قرارداد که تا پایان ماه ژوئن (اوایل تیر) ادامه خواهد داشت، این پلتفرم به شریک برتر این باشگاه عضو بوندسلیگا تبدیل می‌شود.

عمومی کردن خبر همکاری کوین بیس و بروسیا دورتموند

صرافی بزرگ کوین بیس (Coinbase) همکاری خود با بروسیا دورتموند را ماه جولای سال گذشته (تیر و مرداد) با پخش تبلیغاتی روی صفحه‌های ویدئویی در زمین بازی این باشگاه آغاز کرد. با توجه به پوشش‌های خبری اخیر، ظاهراً این دو، اکنون همکاری خود را گسترش داده‌اند.

کوین بیس و دورتموند

تبلیغات جام جهانی قطر

در شرایط جدید، کوین بیس (Coinbase) به عنوان شریک برتر باشگاه BVB کار کرده، محصولات و خدمات خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک (Signal-Iduna-Park)، زمین خانگی باشگاه و بزرگترین استادیوم آلمان، تبلیغ می‌کند و برنامه‌های آموزش رمزارزها را برای کارمندان این تیم ارائه می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که کوین بیس برای انجام این معامله چقدر هزینه کرده است. کارستن کرامر (Carsten Cramer) مدیر عامل بروسیا دورتموند گفته است که این همکاری تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت، اما بسته به شرایط آینده دپارتمان ارزهای دیجیتال این باشگاه، ممکن است قرارداد تمدید شود. وی افزود:

«این صنعت بسیار هیجان انگیز است، اما هنوز نوپاست. به همین دلیل است که می‌خواهیم انعطاف‌پذیری خود را حفظ کنیم.»

کرامر در ادامه اذعان داشت که مجوز کوین بیس از سازمان فدرال ناظر بر امور مالی آلمان (BaFin) یک “لازمه اساسی” برای ایجاد مشارکت است. این شرکت از معدود نهادهای فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است که در این نهاد نظارتی آلمان ثبت شده است.

این صرافی علیرغم گسترش همکاری‌های اخیر خود، در طول بازار نزولی حاکم، با مشکلات شدیدی مواجه بوده است. تابستان گذشته کوین بیس حدود 18 درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کرد و 950 نفر دیگر را نیز در اوایل این ماه تعدیل نمود.

افزون بر این، به تازگی اعلام کرد که فعالیت خود در بازار ژاپن را به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی متوقف خواهد کرد. کاربران محلی شعبه ژاپنی کوین بیس تا اواسط فوریه  (اواخر بهمن) فرصت دارند تا دارایی‌های خود را از این پلتفرم خارج کنند. این در حالی است که قابلیت واریز وجه در این صرافی روز بیستم ژانویه (30 دی) متوقف شد.

رقبا قبلاً به زمین وارد شده‌اند

سایر پلتفرم‌های معاملاتی پیشرو ارزهای دیجیتال، از جمله بایننس، کریپتو دات کام و بیت‌گِت، طی چند سال گذشته با غول‌های فوتبال یا بازیکنان مشهور همکاری کرده‌اند. برای مثال، صرافی بایننس به عنوان شریک اصلی پیراهن لاتزیو ایتالیا و حامی اصلی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی حضور داشت. به علاوه، با کریستیانو رونالدو، برنده پنج جایزه توپ طلا در زمینه ارائه یک مجموعه NFT همکاری کرده است.

صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) حامی رسمی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بود و لوگوی آن در تمام 64 بازی برگزار شده در این مسابقات، در سراسر زمین قابل مشاهده بود.

بیت‌گِت (Bitget) نیز شریک موفق‌ترین باشگاه فوتبال ایتالیا یعنی یوونتوس است. این صرافی سابقه همکاری با بزرگترین بازیکن زمان ما، یعنی لیونل (لئو) مسی را نیز در کارنامه خود دارد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×