» آرشیو اخبار » قیمت میلیونی بلیط جام جهانی 2022 برای تماشاگران ایرانی

قیمت میلیونی بلیط جام جهانی 2022 برای تماشاگران ایرانی

30 تیر 1401 9

به گزارش گذارنیوز، «سینا کلهر» درباره بلیط فروشی برای حضور تماشاگران ایرانی در جام جهانی قطر، گفت: بلیط فروشی در ۲ مرحله انجام شد. مرحله اول فدراسیون فوتبال نزدیک به ۹ هزار بلیط فروخت و در مرحله جدید نیز که خواهش می‌کنم پیگیری کنید قرار است ۱۲ هزار بلیط فروخته شود. فدراسیون احتمالا هفته آینده برای فروش این بلیط‌ها اقدام می‌کند.

بنا به گفته این مسئول، حداکثر قیمت این بلیط که بیشترین میزان آن هم هست و در بهترین نقطه استادیوم قرار دارد برای هر بازی ۶ میلیون و پانصد هزار تومان است و کمترین مبلغ بلیط نیز دو میلیون و پانصد هزار تومان است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش افزود: جزیره کیش امکانی را فراهم کرده و به نظر می‌رسد یکی دو کشتی کروز را هماهنگ کرده تا تماشاگرانی که علاقمند هستند در قطر در این کشتی‌ها اسکان داشته باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی درباره درباره انتقال و اسکان تماشاگران ایرانی نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بلیط هواپیما برای سفر به قطر نزدیک به ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است که متعلق به قطر ایرویز است. دوستان وزارت راه در تلاشند تا امکان پرواز با هواپیما‌های ایرانی وجود داشته باشد که فکر می‌کنم این هزینه تا نصف کاهش داشته باشد. دومین مورد نیز که وزارت راه در حال پیگیری است و تقریبا مقدمات آن انجام شده بحث سفر یک روزه تماشاگران به قطر است که تماشاگران صبح بروند و بعد از تماشای مسابقات برگردند که در این صورت بحث اسکان نیز حل می‌شود.

کلهر گفت: تعداد تماشاگران ایرانی برای هر بازی تیم ملی نزدیک به ۷ هزار نفر می‌توانند بروند و بازی را تماشا کنند. هدف ما ۱۰ هزار بلیط برای هر بازی بود، اما فعلا ۷ هزار بلیط محقق شده و قول داده اند ممکن است نزدیک بازی‌ها این تعداد را بیشتر کنند.

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×