» آرشیو اخبار » صاحبخانه شدن در آمریکا با چه حقوقی امکان پذیر است؟
صاحبخانه

صاحبخانه شدن در آمریکا با چه حقوقی امکان پذیر است؟

1 شهریور 1401 7

به گزارش گذارنیوز؛ بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، داشتن یک خانه ممکن است یک رویای دور به نظر برسد یا می تواند نسبتاً واقع‌بینانه باشد. به عنوان مثال، در شهر نیویورک، یک فرد برای خرید خانه باید حداقل حسابی شش رقمی داشته‌باشد، اما در کلیولند فرد آمریکایی می‌تواند با درآمد سالانه کمی بیش از ۴۵۰۰۰ دلار صاحب‌خانه شود.

سن خوزه تا حد زیادی گران ترین شهر برای خرید خانه در ایالات متحده آمریکا است؛ یک فرد باید سالانه بیش از ۳۳۰.۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد تا بتواند در این شهر خانه‌ای خریداری کند. میانگین قیمت خانه در این شهر یک میلیون و ۸۷۵ هزار دلار است.

دومین شهر گران‌قیمت آمریکا برای زندگی سانفرانسیسکو است که میانگین قیمت خانه در آن یک میلیون و ۳۸۰ هزار دلار است؛ یک فرد آمریکایی باید سالانه ۲۴۹ هزار و ۶۸۵ دلار درآمد داشته باشد تا بتواند در این شهر خانه‌ای خریداری کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در جدول زیر نام ده شهر آمریکا و هزینه خرید خانه در آنجا و درآمد سالانه مورد نیاز آمده شده است:

صاحبخانه

شاید تعجب آور باشد که ساکنان بوستون برای خرید خانه به درآمد کمی بالاتر از نیویورکی ها نیاز دارند. همین امر در سیاتل و لس آنجلس نیز صادق است. در همین حال، برخی از ارزان‌ترین شهرها برای شروع خرید املاک و مستغلات، اوکلاهما سیتی و کلیولند هستند.

بنابر گزارش‌هایی که در آوریل منتشر شده‌است، نرخ مالکیت خانه در ایالات متحده ۶۵٪ است. این عدد نشان دهنده سهم خانه هایی است که به جای اجاره یا خالی ماندن، توسط مالک اشغال شده است.

متوسط درآمد خانوار ایالات متحده ۶۷۵۰۰ دلار است، به این معنی که امروزه یک خانواده معمولی فقط می‌تواند در حدود ۱۵ منطقه از ۵۰ منطقه مترویی خانه بخرد.

با افزایش شکاف درآمدی در ایالات متحده، بازار اجاره برای بسیاری گزینه جذاب تری باقی می ماند، به خصوص که قیمت ها در نهایت کاهش می یابد. میانگین اجاره بها در این کشور از ژوئن تا ژوئیه برای آپارتمان های دو خوابه تقریباً ۳ درصد کاهش یافته است.

 

منبع: خبرآنلاین

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×