» آرشیو اخبار » شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟

شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟

22 شهریور 1401 5

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی از ۴ میلیون شروع شده تا ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. البته برای شهریه ثابت و فوق برنامه درسی است و برای مکمل هم به همه مدارس اجازه دادیم از صفر تا ۳۸ درصد با نظرسنجی از اولیا و ارائه برنامه مکمل، بتوانند شهریه دریافت کنند.

به گزارش گذار‌نیوز،رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه مدارس غیردولتی از ۴ میلیون شروع شده تا ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. البته برای شهریه ثابت و فوق برنامه درسی است و برای مکمل هم به همه مدارس اجازه دادیم از صفر تا ۳۸ درصد با نظرسنجی از اولیا و ارائه برنامه مکمل، بتوانند شهریه دریافت کنند.

امسال بعد از دو سال کرونایی، مدارس به طور کامل بازگشایی می‌شود و کلاس‌های درس در تمام دوره‌ها و پایه به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از چگونگی وضعیت مدارس غیردولتی می‌گوید.

تبلیغات جام جهانی قطر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: شهریه نجومی نداریم. شهریه نجومی یعنی چه؟ بحثی نجومی است که فاصله‌اش خیلی زیاد باشد. اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است.

ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.

اگر حقوق من به نسبت افراد دیگر در سازمان چندین برابر باشد، می‌گویند حقوق نجومی است. ولی برخی فاصله‌ها به خاطر مدارک تحصیلی، پست مدیریتی و سوابق کاری بین افراد است و این حالت عادی است.

موضوع ثبت‌نام و تحصیل دانش‌آموزان در مدرسه از جمله دغدغه خانواده‌های دانش‌آموزان است. ما هم در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به این دغدغه توجه داریم و هر سال در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کنیم.

منبع: تجارت نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×