» آرشیو اخبار » خرید لباس فرم مدرسه برای خانواده‌ها چقدر آب می‌خورد؟
لباس+فرم

خرید لباس فرم مدرسه برای خانواده‌ها چقدر آب می‌خورد؟

13 شهریور 1401 9

با توجه به حضوری شدن مدارس در سال جدید، میزان سفارش لباس فرم مدرسه به نسبت سال گذشته بیشتر شده .است

به گزارش گذارنیوز، کرونا کم‌رنگ شد و بسیاری از مدارس امسال با جدیت بیشتری کلاس‌های حضوری را برگزار خواهند کرد. یکی از ملزومات حضور در کلاس درس هم پوشیدن لباس فرم برای دانش‌آموزان است.

البته همه مدارس دانش‌آموزان را به این امر مجبور نمی‌کنند اما بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که میزان سفارش لباس فرم مدرسه به نسبت سال گذشته بیشتر شده است و علت آن همان‌طور که ذکر شد حضوری شدن بسیاری از مدارس است.

قیمت لباس فرم مدرسه بسته به جنس پارچه، مدل و کیفیت دوخت، مقطع تحصیلی دانش‌آموزان که دبستان یا دبیرستان هستند و نهایتا جنسیت دانش‌آموزان متغییر است. لباس‌های مقطع دبستان از مقطع دبیرستان‌ به دلیل اینکه مقدار پارچه کمتری مصرف می‌کند ارزان‌تر هستند. همین‌طور کارهای چهار تیکه شامل شلوار، پیراهن و ژیله و کت برای پسران و یا شلوار، پیراهن، مقنعه و سارافون برای دختران به نسبت کارهای دوتیکه که تنها پیراهن و شلوار پسرانه ساده هستند؛ گرانترند.

تبلیغات جام جهانی قطر

البته باید توجه داشت که برخی خانواده‌ها خصوصا خانواده‌هایی که دانش‌آموز مقطع دبستان دارند؛ دو دست لباس فرم برای کودکان خود تهیه می‌کنند چراکه غالبا کودکان به دلیل بازیگوشی لباس‌های خود را کثیف و حتی پاره می‌کنند و امکان دسترسی به لباس فرم در میانه سال تحصیلی قدری سخت‌تر و مشمول هزینه بیشتر است.

در جدول زیر، لیستی از قیمت‌های مختلف لباس فرم را مشاهده می‌کنید.

لباس فرم پسرانه مقطع دبستان

لباس+فرملباس فرم پسرانه مقطع دبیرستان

لباس+فرملباس فرم دخترانه مقطع دبستان

لباس+فرملباس فرم دخترانه مقطع دبیرستان

لباس+فرم

قیمت‌های اعلامی برای لباس‌هایی با پارچه‌های ساده مثل داکران است و چنانچه مدارس لباس‌ فرم‌ هایی با پارچه‌های با کیفیت‌تر مثل کتان،فاستونی و … و یا مدل‌های لوکس باشند قیمت‌ها بسیار بالاتر خواهد رفت.

منبع: سرویس اقتصادی گذارنیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×