» آرشیو اخبار » تظاهرات هزار نفری در وین علیه اثر منفی تحریم‌های روسیه +فیلم
تظاهرات هزار نفری در وین علیه اثر منفی تحریم‌های روسیه +فیلم

تظاهرات هزار نفری در وین علیه اثر منفی تحریم‌های روسیه +فیلم

21 شهریور 1401 3

هزاران نفر از مردم شهر وین علیه اثر منفی تحریم‌های روسیه بر بهای انرژی اروپا و دستورکار گلوبالیستی دولت اتریش تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش گذارنیوز، هزاران نفر از مردم پایتخت اتریش روز شنبه علیه افزایش بهای انرژی و اثرات مخرب ناشی از تحریم‌ها علیه روسیه تظاهرات کردند.

تظاهرات 3 هزار نفری

به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، روزنامه اتریشی «هیوت» نوشت حدود ۳۰۰۰ نفر در این تظاهرات تحت عنوان «راهپیمایی میهن‌پرستان» در مرکز شهر وین شرکت کرده به «دستورکار گلوبالیستی» دولت اعتراض کردند.

معترضان، دولت اتریش را به ناامید کردن مردم خود و کار در راستای منافع گلوبالیست‌ها متهم کردند و به افزایش افسار گسیخته بهای انرژی و بحران تورمی انتقاد کردند.

تبلیغات جام جهانی قطر

تظاهرات هزار نفری در وین علیه افزایش بهای انرژی

لغو سیاست «خودکشی تحریمی»

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گستره، خواستار لغو سیاست «خودکشی تحریمی» علیه روسیه شده و از سر گرفته شدن طرح‌های انتقال گاز نورد استریم یک و دو شدند.

شهروندان وین همچنین در این تظاهرات اعتراضی، «جنگ‌طلبی ناتو» را محکوم کردند و این اتحاد را به فشار برای نظامی‌سازی اروپا متهم کردند.

هفته گذشته نیز در تظاهرات مشابهی در جمهوری چک، معترضان خواستار تأمین منابع مستقیم گازی از جمله از طریق روسیه شدند تا از افزایش شدید بهای انرژی جلوگیری شود و همچنین خواستار بی‌طرفی نظامی کشورشان شدند.

تظاهرات هزار نفری در وین علیه افزایش بهای انرژی +فیلم

 

از زمان شروع جنگ در اوکراین، کشورهای غربی از جمله اتحادیه اروپا تحریم‌های گسترده‌ای علیه روسیه اعمال کرده‌اند که در نهایت به بحران انرژی در همین کشورها منتهی شده است. دولت‌های غربی همچنین علی‌رغم هشدارهای مسکو، حمایت مالی و نظامی از دولت کی‌یف را در دستورکار قرار داده‌ و اخیراً بروکسل از یک بسته حمایتی پنج میلیارد دلاری برای اوکراین خبر داده است.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×