» آرشیو اخبار » اپل تا پایان سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند
اپل تا پایان سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

اپل تا پایان سال مک بوک جدیدی عرضه نمی کند

11 آبان 1401 5

گزارش های رسانه ای پیش بینی می کنند که شرکت اپل ممکن است تا پایان سال میلادی مک بوک جدیدی را عرضه نکند.

به گزارش گذارنیوز، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ می گوید که شرکت اپل قبل از پایان سال هیچ مک جدیدی عرضه نمی‌کند.

این شرکت قصد داشت نسخه‌های جدید M۲ مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را “اوایل پاییز امسال” معرفی کند؛ اما اپل قصد دارد آن را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

گورمن گفت: اپل در سال‌های اخیر به ندرت محصولات جدیدی را در ژانویه یا فوریه عرضه کرده است. بنابراین با توجه به تاریخچه اخیر اپل در عرضه مک‌های جدید انتظار می‌رود که مک‌های جدید در نیمه اول مارس معرفی شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

خبرنگار بلومبرگ به درخواست اخیر اپل برای دریافت شواهد پشتیبان اشاره کرده است که در اوایل این هفته، تیم کوک به تحلیلگران گفت که خط تولید تعطیلات این شرکت انتخاب شده است.

لوکا مایستر، مدیر ارشد مالی این شرکت نیز ادعای قویتری ارائه کرده است و اشاره می‌کند که انتظار دارد درآمد مک در دسامبر به میزان قابل توجهی کاهش یابد که بخشی از آن به دلیل عدم وجود مک بوک پرو‌های جدید برای افزایش فروش است.

مک بوک پرو جدید از طراحی مشابه مدل‌های فعلی ۲۰۲۱ برخوردار است. تغییر اصلی که اپل در نظر گرفته گنجاندن چیپست‌های جدید M۲ Pro و M۲ Max است.

در حالی که کاربران اپل قبل از پایان سال انتظار سخت افزار بیشتری از این شرکت ندارند، این شرکت همچنان روی نرم افزار جدید کار می‌کند.

گورمن گفت که iOS ۱۶.۲ و iPadOS ۱۶.۲ تا اواسط دسامبر وارد بازار می‌شوند. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش به روز رسانی‌ها در بین توسعه دهندگان است.

منبع: باشگاه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×