» آرشیو اخبار » افزایش چشمگیر هولدرهای دوج کوین در 3 ماه گذشته
افزایش چشمگیر هولدرهای دوج در 3 ماه گذشته

افزایش چشمگیر هولدرهای دوج کوین در 3 ماه گذشته

3 آبان 1401 5

جامعه دوج کوین در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) پیش بینی کرده‌اند که قیمت دوج تا پایان ماه اکتبر (اواسط آبان)، به 0.00716 دلار خواهد رسید.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، این روز‌ها دوج کوین، یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای فعال در بازار، نیز همانند بسیاری دیگر از رمزارزها روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند.

مدت زمان زیادی است که این میم کوین در یک روند نزولی قرار گرفته‌ و پتانسیل و احتمال رشد مجدد آن و رسیدن به اوج قیمت سال 2021 با تردید مواجه شده است. با این حال، افزایش تعداد هولدر‌های دوج کوین نشان می‌دهد که هنوز هم برخی از سرمایه‌گذاران نسبت به بازگشت دوج کوین به قیمت‌های قبلی خوش‌بین بوده و حاضر هستند که روی افزایش مجدد قیمت این رمزارز شرط ببندند.

در واقع براساس آمار منتشر شده توسط وبسایت CoinMarketCap، تعداد هولدر‌های دوج کوین در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) برابر با 4,454,487 نفر بوده است. این آمار نشان دهنده رشد 2 درصدی نسبت به عدد ثبت شده در تاریخ 24 جولای (2 مرداد) است. در آن زمان، تعداد هولدر‌های دهمین رمزارز بازار از لحاظ حجم معاملات بالغ بر 4,365,551 نفر بود. به طور کلی در 3 ماه گذشته نزدیک به 89 هزار هولدر جدید به دارندگان این میم کوین افزوده شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر
افزایش چشمگیر هولدرهای دوج در 3 ماه گذشته
نمودار 3 ماهه تعداد آدرس های فعال دوج کوین

 

در عین حال شواهد نشان می‌دهد که افزایش فعالیت و تعداد هولدر‌ها، باعث ایجاد تغییر در روند دوج کوین نشده‌ است. در زمان انتشار این خبر، دوج کوین با قیمت 0.059 دلار معامله می‌شود که حاکی از اصلاح 16 درصدی قیمت در 3 ماه گذشته است.

 

افزایش چشمگیر هولدرهای دوج در 3 ماه گذشته
در حال حاضر دوج کوین با قیمت 0.059 دلار معامله می‌شود که حاکی از اصلاح 16 درصدی قیمت در 3 ماه گذشته است.

 

عدم توازن بین قیمت این رمزارز و افزایش هولدر‌ها را می توان به عوامل مختلفی از جمله اعتقاد سرمایه‌گذاران به احتمال افزایش شدید قیمت این میم کوین نسبت داد. عواملی مانند انباشت مداوم این دارایی توسط نهنگ‌ها و افزایش فعالیت آنها در شبکه، به طور قابل توجهی باعث قوت گرفتن این پیش بینی می‌شوند.

از دیگر عوامل موثر بر افزایش تعداد هولدر‌های دوج کوین، می‌توان به آخرین تحولات مربوط به خرید غول شبکه‌های اجتماعی یعنی توئیتر توسط ایلان ماسک (Elon Musk) اشاره کرد. گفتنی است که ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا) و جامعه دوج کوین، از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار بوده‌اند و در نتیجه، احتمال انجام این معامله، تاثیر بسزایی در تعیین روند قیمت دوج کوین خواهد داشت.

آقای ماسک ضمن همکاری با توسعه دهندگان دوج کوین به منظور کمک به حفظ این میم کوین، طی چندین پست توئیتری، حمایت خود از دوج را اعلام نموده است. لازم به ذکر است که توئیت‌های ایلان ماسک، بار‌ها باعث افزایش قیمت دوج کوین شده بود.

در همین حال، در صورت نهایی شدن این معامله، احتمال افزودن دوج به عنوان یک روش پرداخت در توئیتر قوت می‌گیرد و همین نکته می‌تواند باعث ایجاد چشم انداز مثبتی نسبت به قیمت آن شود.

در ماه‌های اخیر، توئیتر چندین بار نشانه‌هایی از پذیرش رمزارزها توسط این پلتفرم، از جمله امکان قرار دادن NFTها به عنوان تصویر پروفایل و همینطور امکان ارسال انعام (یکی از سرویس‌های توئیتر) به وسیله بیت کوین و اتریوم را نشان داده است.

رفتار قیمت دوج کوین

علاوه بر موارد گفته شده، بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که پیش بینی جامعه دوج در مورد قیمت این رمزارز، حاکی از احتمال بالای رشد آن است. به گزارش Finbold، جامعه بزرگ ترین میم کوین بازار، در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) پیش بینی کرده‌اند که قیمت دوج تا پایان ماه اکتبر (9 آبان)، به 0.00716 دلار خواهد رسید.

به طور کلی باید بگوییم که شبکه دوج کوین از توسعه قابل توجهی برخوردار نیست و چشم انداز کلی آن به تحرکات گسترده کل بازار وابسته است.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: حسن نصیری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: finbold.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×