» آرشیو اخبار » گوگل مپ چراغ‌های راهنمایی را نشان می‌دهد
گوگل مپ چراغ های راهنمایی را نشان می دهد

گوگل مپ چراغ‌های راهنمایی را نشان می‌دهد

8 بهمن 1401 8

گوگل یک به روز رسانی برای نقشه مسیریابی ارائه کرده است - اکنون در داخل سرویس در حالت ناوبری، می توانید علائم توقف و چراغ های راهنمایی را مشاهده کنید. به زودی اطلاعات اضافی در مورد مسیر - به عنوان مثال، عرض جاده وجود خواهد داشت.

به گزارش گذارنیوز، توسعه دهندگان گوگل خاطرنشان کردند که در برخی مناطق ایالات متحده، این ویژگی های جدید مسیریاب، قبلاً به صورت آزمایشی وجود داشته است؛ اما همه به آن دسترسی نداشتند و سیگنال ها در حالت رانندگی نمایش داده نمی شدند. اکنون چراغ های راهنمایی و علائم توقف در مسیرهای همه کاربران ظاهر می شود. این باید به کاربران این ایده را بدهد که سفر آنها چگونه خواهد بود و چه زمانی باید برگردند. به گفته گوگل، بسیاری از جزئیات بیشتر نقشه به زودی، از جمله خطوط کلی ساختمان و نقاط مورد علاقه، قابل مشاهده خواهند بود.

اگرچه نقشه معمولی جزئیات زیادی را نشان می‌داد، حالت ناوبری حداقل جزئیات را داشت. در شهرهایی که جزئیات بالایی در گوگل مپ دارند، می‌توانید متریال جاده و عرض آن را نیز مشاهده کنید.

«نقشه ناوبری جدید در هفته‌های آینده در اندروید، iOS، Android Auto و CarPlay برای کشورهای منتخب منتشر خواهد شد. گوگل اشاره کرد که ویژگی‌ها به صورت مرحله‌ای ظاهر می‌شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

نقشه‌ها همچنین از لحظه‌ای که راننده مسیر خود را طی می‌کند، قیمت‌های تخمینی عوارض را نشان می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که کاربران “اطلاعات قابل اعتمادی را از مقامات محلی ترافیک” دریافت خواهند کرد – و آنها “عواملی مانند هزینه سفر یا سایر روش‌های پرداخت، روز هفته و همچنین میزان هزینه را در نظر می‌گیرند. در یک زمان خاص سفر کنید.”

قیمت ها برای نزدیک به ۲۰۰۰ جاده در ایالات متحده، هند، ژاپن و اندونزی نمایش داده می‌شود. کشورهای دیگر نیز به زودی دنبال خواهند شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×