» آرشیو اخبار » Realme 10؛ محصول جدید میان رده شرکت شیائومی
Realme ۱۰، محصول جدید میان رده شرکت شیائومی

Realme 10؛ محصول جدید میان رده شرکت شیائومی

9 آبان 1401 6

شرکت چینی شیائومی از عرضه جدید ترین میان رده خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G به نام Realme ۱۰ خبر داد که البته مدل ۴G این گوشی نیز به صورت همزمان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش گذارنیوز، شرکت چینی خوشنام شیائومی که طی سال های اخیر موفق به جذب بخش بزرگی از بازار تلفن همراه به سمت خود شده، از عرضه جدید ترین میان رده خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G به نام Realme ۱۰ خبر داد که البته مدل ۴G این گوشی نیز به صورت همزمان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به نوشته گجت ۳۶۰، این گوشی قرار است با مدل تجاری RMX۳۶۶۳ روانه بازار گشته و موفق به دریافت گواهینامه ۳C از رگولاتور مخابراتی چین نیز شده است.

از ویژگی های بارز این مدل جدید شیائومی می توان به قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی آن اشاره کرد که برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری تعبیه شده برای این گوشی، کاملا راضی کننده به نظر می رسد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس اخبار غیر رسمی منتشر شده در خصوص این محصول جدید شیائومی، Realme ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با کیفیت Full HD+ با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ ریفرش ۹۰ هرتز خواهد بود.

پردازشگر این گوشی نیز مدل هلیو G۹۹ ساخت شرکت مدیاتک است که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، می تواند بسیاری از انتظارات روزمره کاربران حتی برای بسیاری از بازی های آنلاین را مرتفع سازد.

اما در خصوص ماژول دوربین تعبیه شده بر روی این محصول جدید شیائومی باید گفت که قدرت دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و قدرت دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود که رِنج معمول گوشی های میان رده فعلی در بازار به حساب می آید.

هنوز اخبار رسمی مربوط به مشخصات فنی این گوشی از سوی شیائومی منتشر نشده است، اما وب سایت ویبو اعلام کرده که قیمت احتمالی این محصول جدید شیائومی بین ۱۹۰ تا ۲۱۰ دلار خواهد بود.

منبع: بازار

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×