» آرشیو اخبار » اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است
اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است

اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است

9 مرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، دن تاپیرو (Dan Tapiero)، اقتصاددان و مدیر صندوق، که بیش از 25 سال تجربه دارد، نظر خود را در مورد بهترین زمان برای خرید بیت کوین را برای سرمایه گذاران خرد بلندمدت به اشتراک گذاشت

تاپیرو به سرمایه گذاران از اندیکاتور Puell Multiple گفت که این اندیکاتور انتشار روزانه کوین BTC را بر میانگین متحرک یک ساله تقسیم می‌کند.

اما ریاضیات پشت این اندیکاتور مهم‌ترین مورد نیست، زیرا عملکرد آن همه چیز را بیان می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در 4 بار گذشته، Puell Multiple نقطه صحیح هر برگشت قیمت را در بازار نشان داده است، از جمله سقوط سه هزار دلاری بیت کوین در سال 2018 که برای هر کسی که دقیقاً در کف خرید انجام داد و سپس در آخرین اوج قیمتی (69 هزار دلار) فروخت، سود زیادی به همراه داشت.

اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است

میانگین افق سرمایه گذاری با استفاده از این اندیکاتور حدود 18 ماه خواهد بود، پس از آن اندیکاتور وارد “منطقه قرمز” می شود و روند بیت کوین معکوس خواهد شد.

جالب است بدانید که Multiple نیز به درستی کف‌های هر چرخه اصلاحی را نشان داده است، به این معنی که حتی می‌تواند توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران میان‌مدت نیز استفاده شود.

اکنون چه اتفاقی برای بیت کوین می‌افتد؟

انواع مختلف اندیکاتورها نشان می‌دهند که قیمت به کف نزدیک است و بیت کوین در ماه‌های آینده بهبود خواهد یافت.

متأسفانه، عوامل پیرامون بازار خلاف این را نشان می‌دهند. در حالی که اندیکاتورهای ذکر شده به پایین‌ترین سطح رسیدهاند، خود بیت کوین ممکن است برای چند ماه دیگر در همین محدوده باقی بماند.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: U.Today

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×