» آرشیو اخبار » بیت کوین به بستن کندل ماه ژوئیه بالای 24 هزار دلار چشم دوخته است
بیت کوین به بستن کندل ماه ژوئیه بالای 24 هزار دلار چشم دوخته است

بیت کوین به بستن کندل ماه ژوئیه بالای 24 هزار دلار چشم دوخته است

9 مرداد 1401 9

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق یک پیش‌بینی جدید، روند صعودی بیت کوین و بازار ارز دیجیتال می‌تواند در ماه آینده نیز ادامه داشته باشد.

بیت کوین به بستن کندل ماه ژوئیه بالای 24 هزار دلار چشم دوخته است

نمودار یک ساعته بیت‌ کوین. منبع: TradingView

تبلیغات جام جهانی قطر

 

نظرات تحلیلگران روی بیت کوین

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که جفت ارز BTC/USD فعلاً سطح 24 هزار دلار را به عنوان سطح کلیدی خود حفظ کرده است.

بیت کوین در نیمه دوم هفته جاری از روند صعودی بازارهای سهام آمریکا حداکثر استفاده را برد. قابل توجه است که شاخص S&P 500 و شاخص بورس نزدک به ترتیب 4.1 و 4.6 درصد در این هفته رشد کردند.

با این حال، با توجه به کاهش حجم معاملات که یک شرایط نوسانی را هنگام بسته شدن کندل هفتگی و ماهانه ایجاد می‌کند، تحلیلگران هشدار می‌دهند که هر اتفاقی ممکن است از الان تا 31 ژوئیه رخ دهد.

به عنوان مثال، جاش راجر (Josh Rager) تحلیلگر بازار اظهار کرد: «فقط می‌نشینم و مثل همیشه تا تعطیلی آخر هفته بازار را تماشا می‌کنم».

«بعید است که وارد معامله شوم، هرچند ممکن است در شرایط فعلی بازار، تعدادی از آلت‌کوین‌ها در آخر هفته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.»

در این میان، دیگر تحلیلگران بر سطوح فعلی قیمت تمرکز دارند که بالاتر از میانگین متحرک کلیدی 200 هفته‌ای (22 هزار و 800 دلار) قرار دارند. اگر کندل هفتگی بالای MA200 بسته شود، این اولین حرکت این چنینی از ماه ژوئن خواهد بود.

با این حال، تریدر معروف ملقب به رومن (Roman)، دیدگاه محافظه‌کارانه‌ای دارد و بازگشت قیمت به سطح 23 هزار دلار را به دلیل شرایط اشباع خرید بازار پیش‌بینی می‌کند.

اما در طول هفته، خوش‌بینی در سطح بازار ارز دیجیتال رو به افزایش بود، به طوری که شاخص ترس و طمع با خروج از فاز «ترس شدید» به بالاترین سطح خود از ۶ آوریل رسید.

این شاخص اکنون روی در 45/100 قرار دارد که نشانه احساسات خنثی است.

بیت کوین به بستن کندل ماه ژوئیه بالای 24 هزار دلار چشم دوخته است

شاخص ترس و طمع بازار ارز دیجیتال. منبع: Alternative.me

پیش‌بینی ادامه روند صعودی

در همین حال، مایکل ون دپاپه (Michael van de poppe)، یکی از تحلیلگران کوین تلگراف، در رابطه با ماه آینده گفت که عملکرد بازار سهام همچنان شرایط مناسبی را برای صعود بازار ارز دیجیتال فراهم می‌کند.

او در بخشی از پست توییتری خود در 29 ژوئیه نوشت: «به نظر می‌رسد که روند صعودی بازارها در ماه آگوست نیز ادامه پیدا خواهد کرد، از جمله در بازار ارز دیجیتال و بیت کوین».

 

رالی امدادی در تابستان

ماه آگوست قرار است ماه آرامی در رابطه با محرک‌های کلان اقتصادی باشد، چراکه فدرال رزرو امریکا قصد ندارد تا ماه سپتامبر تغییری در سیاست پولی خود ایجاد کند.

با این وجود، خطر افزایش تورم همچنان پابرجاست، ضمن اینکه شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) بعدی قرار است در تاریخ 10 اگوست اعلام شود. گفتنی است که این هفته، اتحادیه اروپا بالاترین برآورد تورم ماهانه خود برای منطقه یورو را که 8.9 درصد بود، گزارش کرد.

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Cointelegaph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×