» آرشیو اخبار » صنعت گردشگریِ کره‌ی جنوبی ۵۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد

صنعت گردشگریِ کره‌ی جنوبی ۵۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد

22 تیر 1401 6

همه‌ی ما کره‌ی جنوبی رو به سرزمین گوشی‌های «سامسونگ» و مردمی با پوست‌های شفاف و باطراوت می‌شناسیم. با این‌حال چند سالی هست که این کشور سعی کرده با کمک جاذبه‌های دیدنی، صنعت گردشگری خودش رو رونق بده. این کشور با ترکیب دیدنی‌های مدرن و سنتی جاذبه‌های گردشگری مخصوص به خودش رو خلق کرده و با غذاهای عجیب، لباس‌های محلی و مکان‌های تاریخی، گردشگران زیادی رو به کشور خودش کشونده.

 

«سازمان سفر و گردشگری جهانی» اعلام کرده صنعت گردشگری کره‌ی جنوبی در دهه‌ی آینده چیزی نزدیک به نیم میلیون شغل ایجاد می‌کنه. چیزی که می‌تونه آینده‌ی اقتصادی این کشور آسیایی رو از این رو به اون رو کنه. این سازمان پیش‌بینی کرده این مقدار از قبل هم بیش‌تر می‌شه و تا سال ۲۰۳۲ به ۱.۸ میلیون شغل می‌رسه. طبق این گزارش، با کمک برنامه‌ها و سیاست‌های جذب گردشگر، تولید ناخالص داخلی کره‌ی جنوبی از ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۲  چیزی نزدیک به ۴.۸ درصد رشد رو تجربه خواهد کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

«جولیا سیمپسون»، مدیر «سازمان سفر و گردشگری» در این‌باره می‌گه:

«بعد از تاثیر مخربی که همه‌گیری ویروس کرونا بر صنعت گردشگری کره‌ی جنوبی گذاشت، امیدواریم گذشته‌ها رو پشت سر بذاریم و آینده‌ی درخشانی در پیش داشته باشیم. ما از دولت تقاضا داریم که محدودیت‌ها رو کم‌تر کنه. این اقدام بدون شک بر ایجاد و احیای میلیون‌ها شغل در کره‌ی جنوبی تاثیری مثبت می‌ذاره.»

 

این رونقِ دوباره می‌تونست خیلی زودتر پا بگیره اگر سویه اُمیکرون که دوباره جهان رو در وحشت فرو برد، فراگیر نمی‌شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×