» آرشیو اخبار » صعود «بیت‌کوین» تا ۳۲۴۰۰ دلار فیک از آب درآمد
بیت کوین

صعود «بیت‌کوین» تا ۳۲۴۰۰ دلار فیک از آب درآمد

14 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از کاهش قیمت بیت‌کوین از مقاومت 32هزار400 دلار، برخی از تریدرها امید خود را در این هفته از دست دادند، اما بسیاری می‌گویند این سطح جایی است که آنها در آن خریدار خواهند شد.

 

پایان اولین هفته ماه ژوئن با افت بیشتر در بازارهای مالی جهانی همراه بود، به طوری که شاخص مرکب نزدک روز 3 ژوئن را با افت 2.3 درصدی به پایان رساند. در همین حین شاخص S&P 500 1/4 درصد از ارزش خود را از دست داد.

تبلیغات جام جهانی قطر

بازار ارزهای دیجیتال نیز دچار بهبود نشد و داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که تلاش اول صبح بازار برای افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالای 30هزار دلار با موجی از فشار فروش مواجه شد و آن را به کف روزانه در سطح 29286 دلار کاهش داد.

نمودار یک روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در این مقاله نگاهی داریم به آنچه تحلیلگران بازار در مورد چشم‌انداز بیت‌کوین (که همچنان در محدوده معاملاتی باریکی قرار دارد) می‌گویند.

قیمت در یک محدوده معاملاتی گیر کرده است

به گفته تریدر بازار رمزارز و کاربر توییتر آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، که نمودار زیر را ارسال کرده و پولبک قیمت تا وسط محدوده معاملاتی اخیر خود را نشان می‌دهد، سقوط بیت‌کوین به محدوده فعلی قابل انتظار بود.

نمودار 4 ساعته BTC/USD.

Altcoin Sherpa گفت: «کمی پایین‌تر احتمالاً جای بهتری برای لانگ گرفتن (Long) است، اما این ناحیه کلاً پرنوسان است و سطوح آن برای من خیلی واضح نیست. بهتر است ابتدا برای 28.400 صبر کنیم. #Bitcoin»

تریدر و کاربر ناشناس توییتر ShardiB2 نیز از کاهش قیمت به محدوده معاملاتی ابراز تأسف کرد و خاطرنشان کرد که نظرات ایلان ماسک، دیمون، گلدمن ساکس و غیره، که گفتند اقتصاد برای مدتی نابسامان خواهد بود، بازارها را تحت تأثیر قرار خواهد داد».

ShardiB2 گفت:

برگشت قیمت به کانال پایین‌تر خوب نیست… باید این ناحیه را حفظ کنیم وگرنه ممکن است تا 28هزار600 دلار افت کنیم، به نظرم اگر این سطح هم از دست برود تا 25هزار و 26هزار کاهش قیمت خواهیم داشت.

صعود بیت‌کوین به 32هزار400 دلار فیک بود

اطلاعات بیشتر در مورد سطوحی که برای ورود به معامله باید تحت نظر داشته باشیم، توسط کاربر توییتر EmperorBTC ارائه شده است که نمودار زیر را با برجسته کردن «محدوده قبلی که به عنوان مقاومت عمل می‌کند» منتشر کرده است.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT.

EmperorBTC گفت: «به نظر می‌رسد افزایش قیمت تا 32هزار دلار فیک بود. انتظار نداشتم که محدوده قبلی به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. در حال حاضر انتظار حمایت در PoC [سطح تحت کنترل] را دارم»

 

گاوها در بلندمدت برنده خواهند بود

کاربر توییتر Crypto Rover نمودار زیر را منتشر کرده است که شکل‌گیری یک الگوی برگشتی صعودی را نشان می‌دهد. وی در خصوص مدت زمان تداوم بازار نزولی یک تخمین زد.

نمودار 1 روزه BTC/USD.

Crypto Rover گفت: «ممکن است این روند 3 ماه دیگر طول بکشد تا بیت‌کوین بالاخره با سرعت قابل توجهی شروع به صعود کند. اما یک چیز قطعی است، ما در حال ایجاد یک الگوی برگشتی صعودی هستیم. اکنون زمان به نفع ماست.»

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1/217 تریلیون دلار می‌رسد و نرخ دامیننس (سلطه بازار) بیت‌کوین 46/3 درصد است.

 

مترجم : شهریار قلی پور

منبع : cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×