» آرشیو اخبار » استخدام گسترده نیرو در شرکت فیدلیتی کریپتو

استخدام گسترده نیرو در شرکت فیدلیتی کریپتو

12 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، فیدلیتی کریپتو (Fidelity Crypto) که شرکت تابعه Fidelity Investment است، با وجود آشفتگی بازار رمزارز، نیروی کار خود را دو برابر کرد.این شرکت که سرویس‌های معاملاتی و حضانت بیت‌کوین را به سرمایه‌گذاران سازمانی ارائه می‌دهد، قصد دارد در سال جاری تعداد کارکنان خود را دو برابر کند.

 

به گفته تام جسوپ Tom Jessop)) رئیس شرکت Fidelity Digital Asset Services LLC که در حال حاضر حدود 200 نفر نیرو داردند، قصد دارند 110 نیروی متخصص فناوری به علاوه 100 متخصص خدمات مشتری را برای تقویت زیرساخت دیجیتال خود استخدام کنند. این واحد دارایی‌های دیجیتال شرکت فیدلیتی که در سال 2018 تأسیس شد، به رغم نوسانات فعلی بازار، افزایش تقاضا برای خدمات رمزارز را پیش‌بینی می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

جسوپ گفت: از آنجایی که تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال به طور پیوسته در حال افزایش و بازار در حال تکامل است، ما به تلاش خود برای استخدام نیرو ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم روی روند منفی تمرکز نکنیم و روی برخی از شاخص‌های بلندمدت تمرکز کنیم. ما در تلاش هستیم تا زیرساخت‌هایی برای آینده بسازیم، چراکه ما موفقیت را در طول سال‌ها و دهه‌ها می‌سنجیم، نه هفته‌ها و ماه‌ها.

 

فیدلیتی در حال ساخت زیرساخت‌های کریپتو

این استخدام جدید حوزه فناوری، مهندسان و برنامه‌نویس‌های دارای تخصص بلاکچین را شامل می‌شود که زیرساخت دیجیتال این شرکت به منظور پشتیبانی از خدمات دیگر رمزارزها در کنار بیت‌کوین را تقویت می‌کنند. گرچه این پلتفرم در ابتدا به طور انحصاری برای ذخیره سازی، ایمن سازی و معامله‌گری بیت‌کوین ساخته شده بود، اما زیرساخت جدید بر روی پشتیبانی از خدمات حضانت و معامله‌گری برای اتریوم تمرکز خواهد کرد.

این تیم جدید به انتقال داده‌های پلتفرم و اپلیکیشن‌ها به فضای ابری نیز کمک خواهد کرد. این امر علاوه بر اینکه منجر به تداوم ارائه امنیت در سطح سازمانی توسط پلتفرم می شود، تراکنش‌های سریع‌تر و پشتیبانی 24 ساعته معاملات را نیز ممکن می‌سازد. در نهایت، این تیم به توسعه ابزارهای انطباق با مقررات و گزارش مالیاتی کمک خواهد کرد.

 

طرح بیت کوین 401k

این افزایش نیرو پس از آن صورت می‌گیرد که Fidelity Investments در ماه آوریل اعلام کرد که به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا به کارمندان خود اجازه دهند بیت‌کوین را در حساب‌های 401k این شرکت که یک برنامه مشهور مزایای بازنشستگی است، وارد کنند. کارفرمایان می‌توانند اجازه دهند تا 20 درصد از پرتفولیوی کارمندانشان به بیت‌کوین تخصیص داده شود، اما برخی از کارفرمایان هم این حق را دارند که از اعطای این فرصت خودداری کنند.

گفتنی است که برخی از مقامات رگلاتوری مالی با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند. مقامات وزارت کار گفتند که «نگرانی‌های جدی» در این خصوص دارند. در همین حال، سناتور آمریکایی الیزابت وارنElizabeth) Warren) نیز نامه‌ای به این شرکت نوشت و احساسات مشابهی را ابراز کرد.

 

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: beincrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×