» آرشیو اخبار » بازگشت «بیت کوین» به بالای 30 هزار دلار

بازگشت «بیت کوین» به بالای 30 هزار دلار

11 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از هفته‌ها نزول شدید، بیت‌کوین نشانه‌هایی از صعود را نشان می‌دهد. این ارز دیجیتال پیشرو در اوایل روز دوشنبه، ساعاتی پس از ثبت نهمین بسته شدن کندل قرمز هفتگی متوالی خود برای اولین بار، از سطح حیاتی 30 هزار دلار گذشت.

 30هزار دلار به عنوان یک سطح حمایت روانی مهم برای بیت کوین از اوایل سال 2021 عمل کرده است. در ژوئیه 2021 برای مدت کوتاهی به زیر نقطه عطف سقوط کرد و سه ماه بعد به بالاترین سطح تاریخ به بالای 69 هزار دلار رسید.  با این حال، بیت کوین از نوامبر 2021 در حال کاهش آهسته است و سرانجام در اوایل این ماه برای دومین بار در طی یک هفته پرفراز و نشیب که سقوط ترا باعث نابودی صنعت شد؛ بیت کوین به زیر 30 هزار دلار رسید.

 عملکرد قیمت بیت کوین در ماه های اخیر در بحبوحه عدم اطمینان اقتصاد کلان توسط بسیاری دیگر از دارایی های کریپتو و سهام مرسوم بازتاب شده است.  از زمانی که فدرال رزرو متعهد به افزایش شدید نرخ بهره و اقدامات تشدید کننده کمی برای مهار افزایش نرخ تورم شد؛ ارزهای دیجیتال و بازارهای جهانی دچار ضرر های سنگین شدند.  سهام‌های فناوری Silicon Valley یکی از سخت‌ترین آسیب‌ها در سال جاری بوده‌اند و غول‌هایی مانند آمازون و تسلا زیان‌های دو رقمی سنگینی (به ترتیب 34.8 و 36.6 درصد) داشته‌اند.

تبلیغات جام جهانی قطر

 ماه گذشته، نتفلیکس پس از گزارش کاهش تعداد مشترکین در یکی از بزرگترین سیگنال‌ها مبنی بر ترکیدن حباب بزرگ فناوری، در ماه گذشته رکورد زیان روزانه 38 درصدی را ثبت کرد.  بازار کریپتو که در سال‌های اخیر در ارتباط نزدیک با سایر کلاس‌های دارایی معامله می‌شود، پس از ۷ ماه پیش از ۳ تریلیون دلار به ارزش حدود ۱.۳ تریلیون دلار سقوط کرده است.

پی نوشت: در زمانی که این متن نوشته شده است، نویسنده این مقاله مالک اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر بود.

مترجم: سحر سامه سالاری

منبع: cryptobriefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×