» آرشیو اخبار » من هیچ وقت نگفتم در رمزارزها سرمایه گذاری کنید!

من هیچ وقت نگفتم در رمزارزها سرمایه گذاری کنید!

31 خرداد 1401 9

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز، در حالی که صنعت رمزارزها پس از افت گسترده بازار که طی روزهای اخیر آن را فراگرفته بود، شروع به بهبود کرده، ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل تسلا طی مصاحبه‌ای در مجمع اقتصادی قطر، موضوع رمزارزها را مورد بررسی قرار داد.

ماسک در گفت‌وگو با جان میکلت‌ویت (John Micklethwait)، سردبیر بلومبرگ نیوز گفت: این که گفته باشد مردم باید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند را رد، اما سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین (BTC) را تایید کرد.

وی توضیح داد: «من هیچ وقت نگفتم مردم باید در رمزارزها سرمایه گذاری کنند. تسلا، اسپیس ایکس و خودم همه بیت کوین خریده‌ایم، اما این درصد کوچکی از کل دارایی نقد ما را شامل می‌شود.»

تبلیغات جام جهانی قطر

شایان ذکر است که پس از رسیدن قیمت بیت کوین به زیر سطح 19 هزار دلار، اکنون بیت کوین در محدوده 21 هزار دلار معامله می‌شود که نشان دهنده رشد 4.17 درصدی در یک روز است، اما طبق داده‌های کوین مارکت کپ قیمت آن هنوز 6.83 درصد پایین‌تر از قیمت هفته گذشته است.

مدیرعامل اسپیس ایکس همچنین مجدداً حمایت خود از دوج کوین را اعلام کرد و گفت: «گفته بودم از دوج کوین حمایت می‌کنم و دارم همین کار را انجام می‌دهم.»

ماسک و جدال‌های دوج کوین

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، اوایل هفته پس از حمایت ایلان ماسک از دوج کوین، این میم کوین رشد کرد. او در توییتر اعلام کرد که با وجود افت شدید قیمت دوج کوین همچنان به خرید آن ادامه می‌دهد.

در نتیجه، قیمت این توکن رشد کرد و در زمان نوشتن این متن در 0.06189 دلار معامله می‌شود که نشان دهنده رشد 4.65 درصدی در روز و 8.62 درصدی نسبت به هفته‌ گذشته است.

در همین حال، از سوی «کیت جانسون» یک شهروند آمریکایی و سرمایه گذار دوج کوین برای ماسک، تسلا و اسپیس ایکس شکایتی به اتهام پامپ این رمزارز و با درخواست 258 میلیارد دلار غرامت تنظیم شده است.

علاوه بر این، «کیت جانسون» ادعا کرده این میلیاردر در یک طرح دزدی برای حمایت از این میم کوین نقش داشته است.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: فینبولد

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×