» آرشیو اخبار » تلاش کاردانو و سولانا برای بازگشت

تلاش کاردانو و سولانا برای بازگشت

26 خرداد 1401 4

گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از کریپتو بریفینگ، توکن های لایه 1 کاردانو و سولانا پس از مصرف بیش از حد در هفت روز گذشته به قلمرو فروش بیش از حد رسیده اند.  باید دید که آیا این آلتکوین ها می توانند قدرت رد شدن از حمایت حیاتی را به دست آورند یا خیر.

کاردانو (Cardano) و سولانا) (Solana سیگنال خرید را نشان می دهند

به نظر می‌رسد کاردانو و سولانا پس از متحمل شدن ضررهای قابل توجه در هفته گذشته، خود را برای صعود آماده می‌کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار از 8 ژوئن بیش از 28 درصد کاهش یافته است. ADA اخیراً به پایین ترین سطح خود یعنی 0.44 دلار رسیده و در زمانی که این متن نوشته شده، در حدود 0.47 دلار معامله می شود.  جالب اینجاست که یک سیگنال خرید در نمودار 12 ساعته کاردانو شکل گرفت که به بازگشت احتمالی اشاره دارد.

شاخص متوالی Tom DeMark اخیراً یک نمودار کندلی قرمز رنگ را تشکیل داده که یک شکل صعودی در نظر گرفته می شود. این الگوی فنی نشان‌دهنده افزایش یک به چهار کندل است که می‌تواند به کاردانو کمک کند تا زمین از دست رفته را به دست آورد. افزایش فشار خرید در اطراف سطوح فعلی قیمت می‌تواند باعث صعود به 0.55 دلار یا حتی 0.68 دلار شود.

با این حال، کاردانو باید بالاتر از سطح حمایت 0.44 دلار باشد تا شانس اعتبار بخشیدن به چشم انداز خوشبینانه را داشته باشد. عدم انجام این کار می‌تواند منجر به افزایش سفارشات فروش شود که ADA را به 0.37 دلار می رساند.

Cardano price chart

مترجم: سحر سامه سالاری

منبع: cryptobriefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×