» آرشیو اخبار » کمک ترون داو رزرو به تثبیت استیبل کوین USDD
Tron DAO Reserve

کمک ترون داو رزرو به تثبیت استیبل کوین USDD

26 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ترون داو (Tron DAO) آخرین خرید را در یک پست توییتر تأیید کرد.

این تراکنش، یک روز پس از آن انجام می شود که Tron DAO از قبل 700 میلیون USDC به ذخایر استیبل کوین خود تزریق کرده و 2 میلیارد دیگر را برای محافظت در برابر پوزیشن شورت و ترون (TRX) اختصاص داده است.

جاستین سان(Justin Sun)، بنیانگذار ترون، در آوریل اعلام کرد که می‌خواهد ۱۰ میلیارد دلار دارایی برای استیبل کوین USDD جمع‌آوری کند).حرکتی که از بنیان‌گذاران ترا یو اس تی (TerraUST) که اکنون سقوط کرده است، الهام گرفته شده است.(

تبلیغات جام جهانی قطر

طی ماه گذشته، ترون به رشد سریع دارایی های خود ادامه داده است، بنابراین وثیقه بیشتری نسبت به ارزش کل عرضه استیبل کوین خود را کنترل می کند.این رویکرد معتقد است که از فروپاشی USDD تحت فشار شدید جلوگیری می کند.

با این حال، استیبل کوین USDD در بحبوحه رکود بزرگ در بازارهای ارزهای دیجیتال، اندکی نسبت به دلار کاهش یافته است.  طبق داده‌های کوین گکو) (CoinGecko، USDD صبح روز سه‌شنبه به 0.974 دلار سقوط کرد و سپس در زمانی که این متن نوشته می شد، به 0.98 دلار بازگشت.

در حال حاضر، ارزش بازار USDD کمی بیش از 700 میلیون دلار است، در حالی که بیش از 1.5 میلیارد ذخایر وثیقه دارد.  طبق وب‌سایت Tron DAO، در حال حاضر یک میلیارد USDC، 140 میلیون USDT، و 1.9 میلیارد ترون (110 میلیون دلار) و 14 هزار بیت کوین (310 میلیون دلار) در اختیار دارد.

درباره نویسنده

ویشال چاولا خبرنگاری است که بیش از نیم دهه است که جزئیات صنعت فناوری را پوشش داده است.  ویشال قبل از پیوستن به بلاک (The Block) برای شرکت‌های رسانه‌ای مانند کریپتو بریفینگ) (Crypto Briefing،آی دی جی کامپیوتر وورلد (IDG ComputerWorld) و کلو دات کام) (CIO.com کار می‌کرد.

 

مترجم: سحرسامه سالاری

منبع: theblock

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×