» آرشیو اخبار » رایان تفضلی سرانجام به لیگ برتر می‌آید؟
رایان تفضلی

رایان تفضلی سرانجام به لیگ برتر می‌آید؟

24 خرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم در حالی پیگیری می‌شود که به جز پرسپولیس، سایر باشگاه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به طور رسمی بازیکنی را به خدمت بگیرند و در حال انجام مذاکرات برای نهایی کردن انتقال ستاره‌های مورد نظر خود هستند و البته برخی دیگر از باشگاه‌ها نیز یک گام عقب‌تر، برای انتخاب سرمربی تیمشان رایزنی می‌کنند.

در این بین اگرچه هنوز مذاکرات به نتیجه مشخص نرسیده‌اند اما یکی از اهداف سه باشگاه ایرانی، رایان تفضلی، مدافع ایرانی – بریتانیایی وایکامب واندرز انگلیس است که قراردادش با این تیم در سطح سوم فوتبال انگستان تمام شده و به نظر می‌رسد در 30 سالگی زمان جدایی‌اش از کشور زادگاهش فرا رسیده است.

این در حالی است که ارزش‌گذاری ترانسفر مارکت برچسب 500 هزار یورویی را روی این بازیکن قرار داده اما باشگاه‌های ایرانی احتمالا با رقم مناسب‌تری فرصت جذب این بازیکن را خواهند داشت. البته هیچ جزییاتی از مذاکرات و تماس‌های این سه باشگاه با تفضلی در دسترس نیست و مشخص نشده که طرفین با چه مبلغی مذاکرات را آغاز کرده‌اند.
اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تفضلی علاقه‌مند است تا به فوتبال ایران بیاید و تصور می‌کند که با کیفیتش برای چند سال مشتریان خوبی در فوتبال ایران خواهد داشت و در لیگ برتر خلیج فارس خواهد ماند.
نام تفضلی 30 ساله پیش از این بارها و بارها در فضای رسانه‌ای ایران منتشر شد و شایعاتی پیرامون علاقه پرسپولیس و استقلال نیز به این بازیکن وجود داشت. همچنین چند بار در دوره کارلوس کی‌روش و پس از او، از این بازیکن به عنوان یکی از گزینه‌های خط دفاعی تیم ملی نام برده شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

رایان تفضلی 196 سانتی متری فوتبال خود را در آکادمی ساوتهپمتون به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و در تیم‌هایی نظیر هال سیتی، کمبریج سیتی و… نیز بازی کرد. نکته جالب در مورد او این است که وی سهمیه خرید بازیکن خارجی محسوب نمی‌شود.

او این فصل 33 بازی در سطح سوم لیگ انگلیس (لیگ وان) انجام داد و چهار گل نیز به ثمر رساند تا یکی بازیکنان موثر تیمش در خط دفاعی باشد.

باید در روزهای آینده منتظر ماند و دید که چه جزییاتی از مذاکرات تیم‌های ایرانی با وی منتشر خواهد شد و آیا سرانجام تیمی از لیگ برتر می‌تواند این لژیونر را جذب کند یا خیر؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×