» آرشیو اخبار » مردم رمزارزها را ابزار سرمایه گذاری می بینند
مردم رمزارزها را ابزار سرمایه گذاری می بینند

مردم رمزارزها را ابزار سرمایه گذاری می بینند

13 مرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، حسین اسلامی رییس نصر تهران در کنفرانس تکنوبلاک اظهار کرد: بیشترین نگاه مردم به رمزارزها نگاه سرمایه گذاری است. بیشتر از اینکه به دیگر قابلیت‌های آن بپردازیم، مردم به صورت سرمایه گذاری بدان نگاه می‌کنند.

عامه مردم برای حفظ قدرت پول به سراغ سرمایه گذاری می‌روند. وقتی مخاطبین زیاد شود، شروع به تنظیم‌گری نیز اتفاق می‌افتد.

در مواجهه با این فناوری باید شروع به تنظیم‌گری کرد. نباید دچار اختلال شد. آن چیزی که در بخش خصوصی بیش از همه بدان توجه می‌شود، نحوه پاسخ به دغدغه‌ها است. بخش خصوصی می‌تواند نحوه پاسخ را پیشنهاد دهد. ما در نوشتن متون لازم که بتواند جمع زیادی از عقلا را اقناع کند ضعف داریم.

تبلیغات جام جهانی قطر

وقتی با تنظیم‌گری مواجه می‌شویم، ناخودآگاه به سمت انتقاد می‌رویم و در این باره در بخش خصوصی اتفاق نظر وجود ندارد. قطعا بخش خصوصی جلوتر از دولت است. دولت نباید نگاهش آن باشد که نمره بالا به تنظیم گری بدهد. بلکه باید ابهامات را رفع کند. اگر موضوع اصلی تبادل و استفاده به عنوان ابزار پرداخت نباشد، بانک مرکزی نباید تصمیم بگیرد بلکه سازمان بورس باید وارد موضوع شود.

سازمان بورس الان باید در مورد این موضوع پیشرو باشد. آیا ما نباید همانقدر که دغدغه‌ها برایمان مهم است، دغدغه عامه مردم نیز برایمان مهم باشد؟

لزوماً پاسخ به ابهامات قانون نیست. نباید سیستم را سیستم مجوز دهی دید. بخش خصوصی باید درباره این موضوع فعال‌تر شود. مخاطب را نباید نهاد حاکمیتی دید. مخاطب را باید خودمان ببینیم.

از مجموعه‌های نظارتی می‌خواهیم در پاسخ به دغدغه‌ها خود بخش خصوصی را درگیر کنند. هنر بخش خصوصی منتقد بودن نیست. اما مساله آن است که ما را در طراحی امر صدا نمی‌کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×