» آرشیو اخبار » چند درصد مردم ترکیه از پلتفرم های الکترونیک استفاده می کنند؟
چند درصد مردم ترکیه از پلتفرم های الکترونیک استفاده می کنند؟

چند درصد مردم ترکیه از پلتفرم های الکترونیک استفاده می کنند؟

13 مرداد 1401 7

به گزارش گذارنیوز، گوکان هازنداراغلو در کنفرانس تکنوبلاک اظهار کرد: ما در ترکیه و اروپا فعالیت داریم و به سیستم پرداخت‌های سنتی پایان دادیم و توانستیم گزینه‌های جایگزین را ایجاد کنیم. در مورد پرداخت‌های جایگزین ما متوجه شدیم بسیاری از پرداخت‌های نوین استفاده نمی‌کنند. ۴۵درصد مردم ما از پلتفرم‌های الکترونیک استفاده نمی‌کنند که این رقم زیادی است. در اینجا گروهی وجود دارد که نیازمند خدمات است. ما توانستیم در سال ٢٠٢١ گام‌های مهمی را پس از بررسی‌ها برداریم.

در دوره ۵ساله توانستیم برای این ۴۵درصد سیستم‌های کارتی ایجاد کنیم. در کشورهای نظیر ما توانستیم سیستم‌های جایگزین ایجاد کنیم و برای خود در این زمینه شرکایی نیز پیدا کردیم. در زمینه مبادلات مالی نیز کمک‌های جدی به شهروندان خود داشتیم. اما فهمیدیم از کشورهای اروپایی خیلی عقب هستیم.

در کشورهای آلمان و سوئد مردم از شبکه‌های ویژه‌ای استفاده می‌کنند. دوستان روس ما نیز خوب می‌دانند که شبکه‌های در حال پیشرفت زیادی وجود دارد. می‌دانید که در کشورهای دیگر از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود و کشورهای اروپایی در این زمینه پیشرفت هستند.

تبلیغات جام جهانی قطر

دسترسی به سیستم‌های پرداخت جایگزین بسیار راحت است و از این طریق می‌توان پرداختها را راحت انجام و در هزینه‌ها و فرصت‌ها صرفه‌جویی شود. موسسات مالی و… از کارت‌های ویژه ما استفاده می‌کنند. سیستم‌های پرداخت مالی، سیستمهایی است که خیلی سریع کارها را انجام می‌دهد و خیلی هم سریع رشد می‌کنند.

جمعیت ۴۵درصدی ترکیه در ۵سال از سیستم مالی استفاده نداشت که ما در جریان تحقیقات خود بدان پی بردیم و برای این طیف برنامه‌ریزی کردیم. در سال ٢٠١٣ متوجه شدیم ما خیلی عقب هستیم و باید کیف پول ایجاد کنیم. تکنولوژی ایتک یک تکنولوژی به روز است و بانک‌ها از آن استفاده می‌کنند.

ما قصد داریم اقداماتی در زمینه پرداخت مالی انجام دهیم و در سال ٢٠١۶ کیف پول ایجاد کردیم. ما ١۴میلیون کاربر داریم. ما از کیف پول به عنوان کارت‌ها اعتباری استفاده می‌کنیم و این کار از طریق موبایل کاربران قابل انجام است.

ما پیوسته در حال توسعه و پیشرفت هستیم. در ترکیه میلیونها نفر با سیستم جدید ما آشنا شدند و هنوز درصد زیادی از جمعیت وارد سیستم‌های جایگزین نشدند که امیدواریم در سال‌های آتی جمعیت جدید وارد سیستم پرداخت جایگزین شوند.

از طریق سیستم ما بیش از یک میلیارد مبادله انجام شده و توریسم از سیستم ما به شدت استفاده می‌کنند و بسیار خوشحالیم که پروژه ما در جهانگردی ترکیه مورد اقبال بوده است.

وقتی فردی از ایران به ترکیه برود می‌داند کیف پول خطرناک است و ریسکهای زیادی به دنبال دارد. اما می‌توان در نزدیکی فرودگاه نمایندگی خود را بگیرید و برای پرداخت هزینه‌های شهروندان از این سیستم جدید ما استفاده کنید. حتی می‌توانید از این سیستم یه یکدیگر پول پرداخت کنید و مبادله انجام دهید.

سیستم ما به صورت قانونی محدودیت‌هایی دارد و سقف پرداخت سقف دارد که قرار است این سقف افزایش یابد. هزینه‌های مبادله با این سیستم بسیار کاهش می‌یابد و می‌توانید با بازگشت به ترکیه از این سیستم استفاده کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×