» آرشیو اخبار » 11 رمزارز جدید مناسب برای سرمایه‌گذاری در ماه اکتبر
رمزارز جدید

11 رمزارز جدید مناسب برای سرمایه‌گذاری در ماه اکتبر

16 مهر 1401 10

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ما در این مطلب قصد داریم امیدوارانه‌ترین و مناسب‌ترین پروژه‌های رمزارز جدید را با هم، به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. پس اگر قصد دارید در سرمایه‌گذاری دارید، ابتدا این مطلب را با دقت بخوانید تا بعدها درگیر اقدامات قانونی برای حفظ سرمایه خود نشوید. در این راستا ما قصد داریم 11 رمزارز جدید را برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 بررسی و رتبه‌بندی کنیم.

11 رمزارز جدید مناسب برای سرمایه‌گذاری در سال 2022

برترین رمزارزهای جدید برای خرید در سال 2022 عبارتند از:

  • IMPT: برترین رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری
  • تامادوج Tamadoge) TAMA): تبلور یک پروژه رمزارزی هیجان‌انگیز در OKX
  • بتل اینفینیتی Battle Infinity) IBAT): پلتفرم بازی غیرمتمرکز متاورس P2E
  • لاکی بلاک Lucky Block) LBLOCK): پلتفرم در حال رشد مسابقات جهانی NFT
  • رمزارز شیبا اینو Shiba Inu Coin) SHIB): اکوسیستم رمزارزی اجتماع‌سازی
  • ایپ کوین ApeCoin) APE): رمزارز جدید وابسته به باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club)
  • بالانسر Balancer) BAL): توکن ساخته شده بر روی اتریوم، برای تامین تبادلات بازارساز خودکار AMM
  • کارتسی Cartesi) CTSI): توکنی که از برترین رول‌آپ‌ها برای حل مشکل کارمزدهای بالا و مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.
  • ایمیوتبل اکس (IMX): پلتفرم راهکار مقیاس‌پذیری برای NFTها با توکن استیکینگ
  • گالا Gala) GALA): توکن کاربردی مورد استفاده در اکوسیستم بازی‌های گالا P2E
  • آوالانچ Avalanche) AVAX): پلتفرم بلاکچین دوستدار محیط زیست با زمان تراکنش‌های سریع

لیست فوق، شامل انواع رمزارز جدید است که طیف گسترده‌ای از پروژه‌های مختلف و بهترین عرضه اولیه‌ها (ICOها) در آینده را شامل می‌شود. این لیست شامل بازی‌های P2E، پروژه‌های AMM، پلتفرم‌های رقابتی NFT و بسیاری دیگر می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

اما بحث ما در اینجا به پایان نمی‌رسد. در ادامه این مقاله در مورد نحوه یافتن رمزارز جدید صحبت خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید رمزارزهای مناسب را برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پربازده انتخاب کنید.

نگاهی دقیق‌تر به برترین پروژه‌های رمزارز جدید

رمزارز جدید

رمزارزها جزء دارایی‌های نوسانی و سفته‌بازی هستند. به همین دلیل سرمایه‌گذاران باید با توکن‌های موجود در فهرست رمزارزهای جدید آشنا شوند، تا بتوانند بهترین آنها را با توجه به اهدافشان انتخاب کنند.

با در نظر گرفتن این مهم، در ادامه هر یک از رمزارزهای جدید را که در ابتدای این مطلب معرفی کردیم، به تفصیل مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1- IMPT: برترین رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری

IMPT یک پروژه جدید است که هدف آن حل یکی از بزرگترین معضلات قرن بیست و یکم، یعنی تغییرات آب و هوایی است.

با وجود اینکه اکثر پروژه‌های جدید رمزارزی برای کاربردهای مختلف در دنیای واقعی عرضه می شوند، اما IMPT با بیش از 10 هزار برند و سازمان مختلف برای حل بحران آب و هوایی همکاری کرده و گام بزرگی در این زمینه برداشته است.

این کار با ارائه توکن‌های آب و هوایی به خریداران انجام می‌شود. سپس می‌توان از این اعتبارات برای تامین مالی پروژه‌های مختلف زیست محیطی که توسط طرف‌های ثالث تائید و بررسی شده‌اند، استفاده کرد و بدین صورت قدمی در مسیر جبران ردپای کربن برداشت.

در ضمن امکان خرید و فروش این اعتبارها یا نگهداری آنها به خاطر ارزش ذاتی‌شان وجود دارد؛ به علاوه می‌توان آنها را در ازای تبادل با NFTهای منحصر به فرد بلااستفاده کرد یا از آنها برای دریافت امتیاز در جدول امتیازات استفاده کرد؛ این جدول امتیازات را IMPT برای پیگیری عملکرد افراد و شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است.

این پروژه اخیراً فاز اول پیش فروش خود را با فروش 600 میلیون توکن به ازای هر توکن 0.018 دلار، اجرایی کرد؛ این بدان معنی است که 5555 توکن IMPT صد دلار سود برای این شرکت دارند.

فاز اول این پروژه در دو حالت به پایان می‌رسد: زمانی که همه توکن‌ها به فروش برسند یا 25 نوامبر (4 آذر)؛ هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد. سپس قرار است فازهای دوم و سوم این پروژه راه‌اندازی شوند، در این فازها شاهد عرضه 1.2 میلیارد توکن دیگر به ترتیب با قیمت‌های 0.023 و 0.028 دلار خواهیم بود.

تیم IMPT داکس شده است و متشکل از گروهی با تجربه از تیم‌های ارشد در حوزه‌های تجارت و مخابرات می‌باشد.

به نظر می‌رسد که IMPT یکی از بهترین پیش فروش‌های رمزارزی در یک سال اخیر است، زیرا علاوه بر اینکه به حل یک مشکل در دنیای واقعی کمک می‌کند، امنیت آن با مشارکت‌ سازمان‌ها و نهادهای بزرگ تضمین شده است.

زنجیره اتریوم
استاندارد ERC-20
قیمت توکن 0.0180 دلار
تاریخ پایان عرضه 25 نوامبر (مرحله اول)
وستینگ (اعطای سهام) آغاز رویداد تولید توکن
تیم دنیس کریتون (مدیرعامل)، مایک انگلیش (مدیر ارشد فن‌آوری)، هیو فیلان (مدیر ارشد آموزش منابع انسانی)

 

2- تامادوج (TAMA): تبلور یک پروژه رمزارزی هیجان‌انگیز در OKX

آیا به دنبال امیدوارکننده‌ترین و بهترین رمزارز دیفای (DeFi) برای خرید هستید؟

تامادوج یک بازی P2E هیجان‌انگیز است که بخشی از یک متاورس جدید و اکوسیستم NFT محور به شمار می‌آید. علامت اختصاری توکن این پلتفرم TAMA است که یک رمزارز میم ضد تورمی با قابلیت کاربردی است.

بیایید با استقبال خوبی که از پروژه تامادوج شده شروع کنیم، پیش فروش TAMA با جذب 19 میلیون دلار نقدینگی، علی‌رغم احساسات نزولی حاکم بر بازار و کاهش قیمت‌ها در بقیه بازار، در کمتر از 8 هفته به پایان رسید.

بسیاری از تریدرهای فعال در زمینه رمزارزها با توجه به چنین پیش فروش موفقی، به تامادوج لقب یکی از بهترین رمزارزهای نوظهور سال 2022 را داده‌اند که عرضه اولیه صرافی آن تنها رمزارز جدید در این مدت بود که شاهد هیجان چشمگیری بوده است.

کسانی که به دنبال یک رمزارز جدید برای بررسی هستند، نباید بیشتر از این منتظر بمانند؛ زیرا آن گونه که از شواهد پیداست، محبوبیت این پروژه به شدت در حال افزایش است و یکی از محبوب‌ترین رمزارزها در توییتر است. زیرا این پروژه در حال حاضر تحت عنوان «ارتش تامادوج (Tamadoge army)» موفق به جذب بیش از 70 هزار دنبال‌کننده در توییتر و 50 هزار دنبال‌کننده در تلگرام شده است.

امروزه پروژه‌های رمزارز جدید در صورتی موفق خواهند شد که بتوانند سرمایه‌گذاران را با خود پروژه و موارد استفاده از توکن‌های آن (در صورت وجود) آشنا کنند. همان طور که اشاره کردیم، TAMA یک توکن meme-come-dog با قابلیت‌های متفاوت است.

TAMA به دلیل برخورداری از سطح بالایی از کاربردهای عملی، خود را از میم کوین‌های محبوب مانند دوج‌کوین (Dogecoin) که گاهی اوقات شِت‌کوین (shitcoin) نیز نامیده می‌شوند، متمایز می‌کند. اکوسیستم تامادوج شامل یک بازی P2E قابل قیاس با بازی تاماگوچی (Tamagotchi) است.

بازیکنان این بازی که دارای یکی از بهترین رمزارزهای بازی است، می‌توانند حیوانات خانگی دیجیتالی خود را آموزش دهند و از آنها مراقبت کنند. آنها می‌توانند سطح خود را در بازی ارتقاء دهند، در این صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کنند و با دیگر رقبای خود مبارزه می‌کنند، تا به بالای جدول امتیازات برسند. در اینجا حیوانات خانگی توسط NFTها نشان داده می‌شوند؛ این بدان معنی است که بازیکنان خارج از بازی مالکیت آنها را به دست خواهند گرفت.

این بازی به بازیکنانش اجازه می‌دهد تا حیوانات خانگی خود را آموزش دهند، آنها را پرورش دهند، با آنها بازی کنند و ارزش آنها را در بازی افزایش دهند. در ضمن بازیکنان می‌توانند حیوانات خانگی را ایجاد کنند، آنها را با هم تعویض و خرید و فروش کنند؛ ضمناً می‌توانند برای آنها غذای مجازی، اسباب‌بازی و خوراکی از بازار تامادوج که به فروشگاه حیوانات خانگی معروف است، خریداری کنند.

Tamaverse نیز به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که در متاورس پلتفرم خود به کند و کاو بپردازند، در آنجا آواتارهای این افراد می‌توانند با یکدیگر معاشرت کنند و از توکن‌های TAMA به عنوان ارز استفاده کنند.

براساس نقشه راه تامادوج، تا قبل از انتشار اپلیکیشن واقعیت افزوده این پروژه در آینده، همه حیوانات خانگی آن سه بعدی خواهند شد. در ضمن قرار است انواع مختلفی از بازی‌های ارکید P2E به این سیستم اضافه شوند که پاداش‌های بزرگتر و بهتری را نصیب بازیکنان آن خواهند کرد.

ضمناً این پروژه دارای یک تیم تحقیقاتی است و قابلیت احراز هویت مشتری (KYC) آن توسط کوین اسنایپر (CoinSniper) تکمیل و تایید شده است؛ همچنین قرارداد هوشمند آن توسط سالید پروف (SolidProof) ممیزی شده است. جمله این موارد باعث شده‌اند تا به عنوان یک پروژه جدید برتر معرفی شود.

TAMA برخلاف دیگر میم کوین‌‎ها مانند دوج کوین یا شیبا اینو (Shiba Inu) که مرتباً در حال عرضه انبوه و فزاینده سکه‌‎ها هستند، به طور دقیق 2 میلیارد سکه را عرضه خواهد کرد و دارای مکانیسم ضدتورمی است؛ بدین معنی که 5 درصد از هر تراکنش را در فروشگاه حیوانات خانگی می‌سوزاند.

تامادوج قبلاً به عنوان برترین عرضه اولیه سکه (ICO) در سال جاری معرفی شده بود و پس از پذیرفته شدن در صرافی اوککس (OKX) شاهد رشد چشمگیری بود. در حال حاضر TAMA با قیمت 0.09 دلار معامله می‌شود و این بدان معنی است که ارزش آن نسبت به ارزش اولیه آن در لیست قیمت 300 درصد و نسبت به قیمت پیش فروش اولیه آن 900 درصد، افزایش یافته است.

صرافی‌های ال بانک (LBank) و MEXC تصمیم به اضافه کردن این توکن در لیست معاملاتی خود در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) را داشتند. در ضمن درخواست برای پذیرفته شدن آن در صرافی بایننس (Binance) نیز به ثبت رسیده است.

برای اطلاع از اخبار مربوط به پذیرفته شدن TAMA در لیست صرافی‌های مختلف یا اطلاع از زمانی که سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند توکن‌های خود را مطالبه کنند، می‌توانید به گروه تلگرامی Tamadoge بپیوندید یا پست‌های آن را در توییتر دنبال کنید.

رمزارز جدید

3- بتل اینفینیتی (IBAT): پلتفرم بازی غیرمتمرکز متاورس P2E

کسانی که شیفته سکه‌های رمزارز جدید هستند و بازی‌های P2E در متاورس را در دل خود جای داده‌اند، قطعاً به پروژه بتل اینفینیتی علاقه‌مند خواهند شد. IBAT علامت اختصاری توکن این پروژه است. در ضمن این پروژه یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای جدید سال 2022 را معرفی کرده است، زیرا یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های سال را پشت سر گذاشته است.

IBAT تنها در عرض 24 روز به هدف 16 هزار و 500 عدد بایننس کوین (BNB) رسید. این در حالی است که در ابتدا یک کمپین 90 روزه برای مرحله پیش فروش آن در نظر گرفته شده بود. این پروژه خود را به عنوان چند جهان متاورس توصیف می‌کند.

این توصیف چندان بی‌دلیل نیست، زیرا این پروژه هیجان‌انگیز بازی‌های NFT، متاورس و محصولات دیگر را در دل خود جای داده است. در ضمن این پروژه شامل بازار غیرمتمرکز NFT بتل اینفینیتی با نام بتل مارکت (Battle Market) است. با توجه به جنبه‌های بازی در این پروژه، لیگ برتر IBAT یک عنوان P2E همه جانبه به شمار می‌آید.

در اینجا بازیکنان می‌توانند در مسابقات ورزشی و لیگ‌های بلاکچین شرکت کنند. بازی‎‌های ورزشی فانتزی شامل بازی‌هایی مانند کریکت، بیسبال، هاکی، بسکتبال، فوتبال و… می‌شود.

در ضمن تنها این نیست، زیرا هر بازیکن می‌تواند یک تیم قوی از ورزشکاران را برای رقابت با سایرین گردهم آورد و بدین وسیله سعی کند به رده‌های بالای جدول امتیازات برسد. در اینجا هر ورزشکار یک NFT است که یک ورزشکار را در دنیای واقعی تداعی می‌کند.

به این ترتیب هر کدام از آنها ارزش متفاوتی دارند. در ضمن بازیکنان می‌توانند این NFTها را در زیر یک سقف مبادله، خرید و ذخیره کنند. به علاوه بازی بلاکچین، کلیدهایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانند از آنها برای خرید و باز کردن قفل صندوق‌ها در بتل مارکت استفاده کنند.

ضمناً سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های IBAT را استیک کنند و آنها را با سایر دارایی‌های رمزارزی مانند BNB یا دوج کوین جفت کنند تا پاداش کسب کنند. ضمناً بازیکنان می‌توانند در این پلتفرم، آواتارها را سفارشی کرده و ارتقاء دهند و در عین حال به بتل آرنا (Battle Arena) یعنی متاورس این پروژه، دسترسی داشته باشند.

بتل اینفینیتی به راحتی می‌تواند براساس احساسات فعلی بازار به اَکسی اینفینیتی (Axie Infinity) تبدیل شود. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در این رمزارز جدید سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند به راحتی توکن‌های IBAT را در صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap) خریداری کنند.

در حال حاضر بتل اینفینیتی در صرافی ال بانک پذیرفته شده است و سرمایه‌گذاران و تریدرها می‌توانند بدون هیچ گونه پرداخت کارمزد تراکنش، به خرید و فروش آن بپردازند؛ قرار است در آینده نزدیک، این توکن در صرافی‌های دیگر نیز پذیرفته شود.

بتل اینفینیتی مکانیسم استیکینگ خود را در 24 سپتامبر (2 مهر) راه‌اندازی کرد، که به موجب آن باید میلیون‌ها سکه از حداکثر 10 میلیارد سکه عرضه شده خود را از بازار خارج کند.

سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بتل اینفینیتی می‌توانند وایت پیپر آن را از پلتفرم Battle Infinity دانلود کنند. بتل اینفینیتی نیز مانند بسیاری از رمزارزهای جدید در بسیاری از رسانه‌های اجتماعی دارای گروه‌‎ها و کانال‌های اختصاصی بوده و دارای یک گروه تلگرامی رو به رشد است.

4- لاکی بلاک (LBLOCK) :پلتفرم در حال رشد مسابقات جهانی NFT

پروژه جدید NFT لاکی بلاک از زمان راه‌اندازی در ابتدای 2022 تاکنون محبوبیت زیادی به دست آورده است و یکی دیگر از رمزارزهای جدید قابل توجه برای سرمایه‌گذاری است.

بازیکنان می‌توانند روی مسابقات روزانه بلاکچین در این پلتفرم حساب باز کنند. از طرفی، از آنجا که لاکی بلاک با استفاده از قراردادهای هوشمند کار می‌کند، بی‌طرفی در قرعه‌کشی مسابقات NFT کاملاً تضمین شده است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند NFTهای لاکی بلاک را خریداری و در مسابقات مختلف شرکت کنند. داشتن NFT‌های جدید، امکان عضویت خودکار سرمایه‌گذاران در باشگاه رول‌آپ‌های پلاتینیوم (Platinum Rollers Club) را فراهم می‌کند.

قرار است تنها 10 هزار NFT لاکی بلاک تولید شود. توکن بومی LBLOCK قرار است بین افراد واجد شرایط دریافت جوایز در این پلتفرم توزیع شود.

در ضمن پیش فروش LBLOCK یکی از موفق‌ترین‌های امسال بوده است، زیرا توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ارزش بازار یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

این پروژه در سه ماهه اول 2022 در قالب به‌روز رسانی Lucky Block V2 یک توکن ERC-20 را بر روی شبکه اتریوم منتشر کرد که رویداد آن به صورت زنده پخش شد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیوستن به گروه تلگرامی این پروژه و دنبال کردن این تیم در رسانه‌های اجتماعی، به‌روز رسانی این پروژه‌ها را پیگیری کنند.

تیم لاکی بلاک در زمینه تحقیق و هک متخصص است و تجربه زیادی در حوزه Web3 دارد. توکن LBLOCK توسط سالید پروف ممیزی شده است. براساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) ارزش بازار کاملاً تقلیل شده LBLOCK V2 (زنجیره اتریوم) تقریباً 7.5 میلیون دلار است. این در حالی است که ارزش بازاری V1 (در زنجیره BSC) در حالت تقلیل شده بیش از 44 میلیون دلار است.

در ضمن این پروژه اخیراً اعلام کرده است که طرح ضد تورمی را اجرا خواهد کرد و از 30 سپتامبر (8 مهر) ماهیانه یک درصد از سکه‌های خود را می‌سوزاند.

5- رمزارز شیبا اینو (SHIB): اکوسیستم رمزارزی اجتماع‌سازی

رمزارز شیبا اینو در آگوست 2020 به عنوان «قاتل دوج کوین» معرفی شد. تیم یا خالق پشت این رمزارز جدید با نام مستعار «ریوشی (Ryoshi)» نامگذاری شده است.

SHIB علامت اختصاری توکن شیبا اینو است. اکوسیستم شیبا اینو علاوه بر بازی‌ها، شامل یک متاورس نیز می‌شود. به علاوه شیبا اینو لندز (Shiba Inu LANDS) که مجموعه‌ای از زمین‌های دیجیتالی به شکل NFTها است، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا وارد سرمایه‌گذاری در عرصه املاک و مستغلات مجازی شوند.

متاورس این پروژه در مجموع شامل 100 هزار و 595 قطعه زمین دیجیتال خواهد بود که همگی برای فروش هستند. کسانی که این قطعه زمین‌ها (LAND) را می‌خرند، می‌توانند آنها را برای کسب درآمد اجاره دهند. در ضمن نام خیابان‌های سراسر این محیط مجازی حاوی نام شیبا (به علاوه اسامی دیگر) خواهد بود.

از این رو شیبا اینو یک رمزارز جدید برای کسانی است که به املاک دیجیتال علاقه دارند. در ضمن این پروژه نسخه بتای یک بازی کارتی NFT را نیز منتشر کرده است.

ارزش بازار شیبا اینو در زمان نگارش این مقاله بیش از 7 میلیارد دلار است.

اگر هنوز قصد ندارید SHIB را در سال 2022 خریداری کنید، توصیه می‌کنیم ایتورو (eToro) را زیر نظر داشته باشید؛ زیرا در حال حاضر این بهترین اپلیکیشن رمزارزی در بازار است که دارای کارمزدهای معاملاتی پایین و ابزارهای کپی تریدینگ می‌باشد.

 

رمزارز جدید

6- ایپ کوین (APE): رمزارز جدید وابسته به باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club)

به احتمال زیاد APE رمزارز جدید و جالبی برای طرفداران باشگاه قایق تفریحی میمون کسل برای سرمایه‌گذاری است. ApeCoin به دلیل داشتن وابستگی قوی به سری NFT فوق‌الذکر، یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های میم رمزارزی در حال حاضر است.

این رمزارز با وجود اینکه اخیراً (سه ماهه اول 2022) عرضه شده است، دارای جامعه‌ای قوی و گسترده از حامیان است. به علاوه یکی از رمزارزهای جدید است که برای کاربردهای مختلف قابل ارزیابی است. ApeCoin در اصل برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از تکامل‌های Web3 ایجاد شده است.

این پروژه شامل رویدادهای مختلف، داستان‌سرایی، بازی، هنر، سرگرمی و غیره است. ایپ کوین یک توکن کاربردی و ابزار نظارتی ERC-20 است. از ایپ کوین در اکوسیستم APE برای حمایت از یک جامعه غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

در ضمن ایپ کوین به کاربران امکان دسترسی به چندین جزء این اکوسیستم را می‌دهد که معمولاً غیر قابل دسترس هستند؛ از جمله آنها می‌توان به کالاها، بازی‌های برتر، خدمات و رویدادها اشاره کرد.

ضمناً ایپ کوین یک ابزار زمینه را برای توسعه دهندگان خارجی فراهم می‌کند تا با ادغام APE در خدمات، بازی‌ها و سایر خلاقیت‌های خود، در توسعه این اکوسیستم مشارکت داشته باشند. تعداد کل توکن‌های ایپ کوین یک میلیارد تعیین شده است. ارزش بازار ایپ کوین در زمان نگارش این مقاله بیش از 1.5 میلیارد دلار است.

7- بالانسر (BAL): توکن ساخته شده بر روی اتریوم، برای تامین تبادلات بازارساز خودکار AMM

بالانسر که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود، پروژه‌ای است که هدف آن ایجاد انگیزه در شبکه‌های کامپیوتری توزیع شده، به منظور راه‌اندازی صرافی‌ است که در آن کاربران می‌توانند به راحتی هر رمزارزی را خرید و فروش کنند.

از این رو می‌توان گفت که این پروژه یک پروتکل مادی غیرمتمرکز (DeFi) است که ترید را بدون نیاز به واسطه امکان‌پذیر می‌کند.

کاربرانی که در تامین نقدینگی استخر بالانسر کمک می‌کنند، متعاقباً ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنند. به طور خاص BAL توکنی است که این صرافی AMM (بازارساز خودکار) را تامین مالی می‌‎کند.

100 میلیون توکن BAL ساخته شده است. سپرده‌ها برای این شبکه حیاتی هستند، زیرا نقدینگی لازم برای خرید و فروش رمزارزها را در صرافی بالانس (Balance) برای کاربران فراهم می‌کنند.

در ضمن بالانسر امکان دسترسی کاربران به ییلد فارمینگ (yield farming) را فراهم می‌کند. این کار با اختصاص توکن‌ها به استخرهای با تقاضای کمتر و کمک به کاهش افت قیمت صورت می‌گیرد؛ ییلد فارمرهایی که از پروتکل بالانسر استفاده می‌کنند، می‌توانند از جفت‌های اگزاتیک (exotic pairs) برای تولید درآمد بیشتر استفاده کنند.

ارزش بازار BAL در زمان نگارش این مقاله بیش از 280 میلیون دلار است.

8- کارتسی (CTSI): توکنی که از برترین رول‌آپ‌ها برای حل مشکل کارمزدهای بالا و مقیاس‌پذیری استفاده می‌کند.

شبکه کارتسی به دنبال حل مسائل مربوط به مقیاس‌پذیری و کارمزدهای بیش از حد در فن‌آوری بلاکچین است، این شبکه توسط توکن کاربردی CTSI پشتیبانی می‌شود. این یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای جدید با ظرفیت مدیریت چندین تراکنش همزمان است.

این پلتفرم از مزایای فن‌آوری Optimistic Rollups بهره می‌برد. این پروژه در اصل روشی برای مقیاس‌بندی اتریوم است و مستلزم حالت متحرک و محاسبات آف چین (off-chain) است. در ضمن بلاکچین و لینوکس را می‌توان از طریق کارتسی به هم متصل کرد.

به این ترتیب به احتمال زیاد برنامه‌های غیرمتمرکز (DAppها) بلاکچین مقیاس‌پذیر را می‌توان با استفاده از کارتسی در محیط اجرایی لینوکس پیاده کرد. به همین دلیل این پلتفرم امکانات پردازشی قدرتمند و قابلیت‌های برنامه‌نویسی پیشرفته را به برنامه‌های غیرمتمرکز ارائه می‌دهد.

در واقع در اینجا هدف این است که شروع برنامه‌نویسی با فن‌آوری بلاکچین برای سازندگان آسان‌تر شود. در ضمن می‌توان از CTSI برای پرداخت هزینه‌های پردازش شبکه و استیکینگ نیز استفاده کرد.

ارزش بازار کارتسی در زمان نگارش این مقاله، بیش از 93 میلیون دلار است.

 

رمزارز جدید

9- ایمیوتبل اکس (IMX): پلتفرم راهکار مقیاس‌پذیری برای NFTها با توکن استیکینگ

پلتفرم Immutable X توسط یک توکن اتریوم که به IMX معروف است، تامین مالی می‌شود. این پروژه در اصل یک رهیافت مقیاس‌پذیری برای NFTها است که در تلاش است تا تراکنش‌ها را در کنار تراکنش‌های فاقد گس فی (gas-fee-free) به صورت تقریباً آنی انجام دهد.

از توکن‌های IMX می‌توان برای استیکینگ در پلتفرم Immutable X، پرداخت هزینه‌های تراکنش‌ها (در صورت لزوم) و رای دادن در مورد آینده پروتکل استفاده کرد.

هنگامی که سرمایه‌گذاران سکه‌ای را بر روی این پلتفرم مینت می‌کنند، انتقال می‌دهند یا معامله‌ای (ترید) انجام می‌دهند، پلتفرم Immutable X تعداد 9000 تراکنش را در یک ثانیه بدون هزینه گس (gas expenses) پشتیبانی می‌کند. این پروژه ادعا می‌کند که برترین پروژه رمزارز جدید است که به صورت استاندارد بر روی پلتفرم خود، امکان مینت (ضرب سکه) به صورت گس فری (gas-free) را فراهم می‌کند.

در زمان نگارش این مقاله پلتفرم Immutable X امکان مینت بیش از 31 میلیون NFT را با بدون هزینه گس فراهم کرده است. در این پروژه به لطف بهره‌گیری از لایه دوم (Layer 2) پیشرفته صنعتی برای NFTها که کاملاً توسط اتریوم محافظت می‌شود، توسعه دهندگان می‌توانند بازی‌های خود را در عرض چند ساعت در اینجا توسعه دهند.

ارزش بازار Immutable X در زمان نگارش این مقاله، تقریباً 210 میلیون دلار است.

10- گالا (GALA): توکن کاربردی مورد استفاده در اکوسیستم بازی‌های گالا P2E

گالا گیمز (Gala Games) یک پلتفرم P2E مبتنی بر بلاکچین است که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های غیرمثلی (NFTها) و رمزارزها را از طریق بازی به دست آورند. GALA در اصل یک توکن ERC-20 و یک ارز بومی گالا گمیز است که وسیله‌ای برای انجام تبادلات ارزی در این اکوسیستم به شمار می‌آید.

اساساً این پروژه با دارایی‌های مجازی به بازیکنانی که در بازی‌ها موفق می‌شوند، امتیاز می‌دهد. عناوین P2E زیادی بر روی این پلتفرم وجود دارد که دارای مجموعه متنوعی از ویژگی‌های درون بازی هستند.

در واقع این یکی از برترین رمزارزهای پنی در سال 2022 است که می‌توان از آن برای خریدهای درون بازی تحت مالکیت‌های مختلف استفاده کرد.

گالا گیمز بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. در ضمن این پلتفرم با شبکه پالیگان (Polygon) نیز همکاری کرده و با موفقیت به زنجیره BNB پیوسته است.

برخی از محبوب‌ترین بازی‌های گالا گیمز عبارتند از: Echoes of Empire، Spider Tanks، Town Star، Fortitude. این لیست انواع مختلف بازی‌ها از بازی‌های نقش‌‍آفرینی فانتزی و علمی تخیلی گرفته تا عرصه‌های نبرد و بازی‌های استراتژیکی را شامل می‌شود.

در زمان نگارش این مقاله ارزش بازار گالا بیش از 375 میلیون دلار است.

 

رمزارز جدید

11- آوالانچ (AVAX): پلتفرم بلاکچین دوستدار محیط زیست با زمان تراکنش‌های سریع

آوالانچ یک پلتفرم بلاکچین است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. آوالانچ در حال حاضر یکی از سبزترین رمزارزها به شمار می‌آید که بر قیمت‌های ارزان، زمان تراکنش‌های سریع و سازگاری با محیط زیست تمرکز دارد. هدف این پروژه، ایجاد یک سیستم بلاکچین مقیاس‌پذیر با حفظ تمرکززدایی و امنیت است.

AVAX توکن بومی این پروژه است. می‌توان از AVAX برای پرداخت کارمزدهای تراکنش‌های پرداخت، دریافت پاداش و اهداف مختلف دیگری، از جمله حاکمیت استفاده کرد.

در ضمن می‌توان از آن برای استیکینگ AVAX که اقدامی در جهت محافظت از شبکه است، نیز استفاده کرد. توسعه‌دهندگان آوالانچ، مقیاس‌پذیری را به عنوان یک تصمیم طراحی آگاهانه در هنگام ساخت این پلتفرم همواره مدنظر داشته‎‌اند.

سرعت تراکنش‌ها در این پلتفرم آنقدر بالا است که با شرکت‌های مالی و اعتباری تراز اولی مانند ویزا (Visa) قابل مقایسه است. براساس آنچه در وب‌سایت این پروژه آمده است، AVAX توانایی انجام 6500 تراکنش در ثانیه را دارد.

در ضمن آوالانچ به دلیل همکاری با چندین بلاکچین در زمینه تبادل داده و اساساً کار در ارتباط با یکدیگر، توانسته کارکردپذیری بینابینی را به میزان زیادی ارتقاء دهد.

ارزش بازار AVAX در زمان نگارش این مقاله بیش از 6 میلیارد دلار است.

چگونه رمزارز جدید را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن رمزارز جدید راه‌های زیادی وجود دارد؛ از این رو ما در ادامه قصد داریم درباره رایج‌ترین استراتژی‌های پذیرفته شده در این زمینه صحبت کنیم تا سرمایه‌گذاران را با موثرترین روش‌ها در این زمینه آشنا کنیم.

تحقیق در مورد پیش فروش رمزارزها

معمولاً قیمت‌های اولیه رمزارزها بسیار پایین است. کافی است این قیمت‌ها را با قیمت‌هایی که پس از باز شدن یک توکن در یک صرافی بزرگ برای خرید عموم، بر روی آن گذاشته می‌شود مقایسه کنید تا به تفاوت فاحش بین آنها پی ببرید.

این تفاوت به ویژه زمانی که محبوبیت یک پروژه رمزارز جدید افزایش می‌یابد، بیشتر می‌شود. از این رو یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری، تحقیق در مورد پروژه‌ها و عرضه‌های رو به رشد است.

یافتن رمزارزهای جدید در مرحله پیش فروش، این فرصت را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند که در حالی که هنوز پروژه در مراحل آغازین خود قرار دارد، از آن سود کسب کنند.

در زمان نگارش این مقاله یکی از رمزارزهای که باید آن را تحت نظر بگیرید و به تازگی مرحله پیش فروش خود را به پایان رسانده است، رمزارز تامادوج است.

انتظار می‌رود قیمت این رمزارز جدید به دلیل جمع‌آوری 19 میلیون دلار در مرحله پیش فروش و پذیرفته شدن آن در آینده نزدیک در فهرست صرافی‌های متمرکز، با افزایش مواجه شود؛ این در حالی است که سرمایه‌گذاران اولیه توانستند TAMA را تنها با قیمت 0.01 دلار بخرند.

جستجوی کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی

امروزه رسانه‌های اجتماعی محل مناسبی برای کشف روندهای جدید هستند، به همین دلیل مکان خوبی برای یافتن رمزارز جدید عرضه شده در سال 2022 به شمار می‌آیند.

پلتفرم‌هایی مانند توییتر، تیک تاک و … این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنند. دو مورد از کلمات کلیدی مناسب در این زمینه عبارتند از: bestnewcrypto# و cryptopresales#.

در ضمن سرمایه‌گذاران می‌توانند با تایپ عبارت‌هایی مانند NFTgames# در یک دسته‌بندی خاص به جستجو بپردازند. ضمناً در این پلتفرم‌ها امکان تنظیم اعلان‌ها برای این کلمات کلیدی وجود دارد.

رمزارز جدید

رصد توکن‌های جدید در صرافی‌های رمزارزها

یک روش دیگر برای یافتن رمزارز جدید، بررسی صرافی‌های بزرگ یا کارگزاری‌های (بروکرهای) آنلاین است. بسیاری از آنها تنها طیف گسترده‌ای از توکن‌های قدیمی را در لیست‌های خود درج می‌کنند.

با این وجود، بیشتر این پلتفرم‌ها معمولاً رمزارز جدید را نیز به لیست‌های خود اضافه می‌کنند. برای پیدا کردن این رمزارزها در این پلتفرم‌ها می‌توانید از فیلترهایی که در سایت‌های آنها موجود هستند برای پیدا کردن انواع خاصی از توکن‌ها استفاده کنید.

مطمئن‌ترین راه برای یافتن جدیدترین رمزارزها استفاده از پلتفرم‌های معتبر است، زیرا این پلتفرم‌ها در ابتدا پروژه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا از قانونی بودن آنها قبل از پذیرفته شدن و درج آنها در لیست‌هایشان مطمئن شوند.

چگونه رمزارز جدید را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که توکن‌های جدید سابقه عملکردی ندارند تا مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرند؛ بنابراین سرمایه‌گذاران قبل از هرگونه ریسک بر سر سرمایه خود، باید به موارد دیگری توجه کنند.

ما در هنگام تحقیق در مورد رمزارز جدید به معیارهای مختلفی توجه می‌کنیم که برخی از آنها عبارتند از:

  • این پروژه برای آینده چه برنامه‌ای دارد؟
  • آیا تمام مراحل و اقدامات انجام گرفته در این پروژه با شفافیت مستند شده‌اند و امکان دسترسی سرمایه‌گذاران به این مستندات وجود دارد یا خیر؟
  • اگر این توکن‌ها موارد کاربردی دارند، این موارد کدام‌ها هستند؟
  • آیا احتمال دارد این پروژه در یک صرافی بزرگ پذیرفته شود؟

در ادامه برخی از این ملاحضات را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم:

موارد کاربرد رمزارز

اتریوم برای رشد و مقیاس‌پذیری در آینده ساخته شده است. بلاکچین آن پایه و اساس چندین اپلیکیشن مالی غیرمتمرکز است و برنامه‌های زیاد دیگری نیز در حال توسعه بر روی آن هستند. به عنوان مثال تامادوج یکی از رمزارزهای جدید این شبکه است.

توکن‌های TAMA را می‌توان در سراسر اکوسیستم تامادوج مورد استفاده قرار داد، در ضمن می‌توان آن را با سایر دارایی‌های رمزارزی به راحتی تعویض کرد.

از طرف دیگر، بیت کوین تنها به عنوان یک وسیله پرداخت ایجاد شده است. با این وجود بیت کوین برای برخی از سرمایه‌گذارانی که به دنبال سفته‌بازی هستند، به یک ذخیره ارزش تبدیل شده است.

به طور کلی، در این فضا هر چه موارد کاربرد توکن‌ها بیشتر باشد، احتمال اینکه پروژه‌های رمزارز جدید، ماندگاریِ طولانی‌تری داشته باشند بیشتر است؛ در این صورت احتمال رشد قیمت و سودآوری آنها نیز افزایش می‌یابد.

یک نقشه‌راه جالب

زمانی یک رمزارز جدید برای خرید مناسب است که نقشه‌راه جالب و هیجان‌انگیزی داشته باشد و در این مورد کاملاً با سرمایه‌گذاران بالقوه خود شفاف و رو راست باشد. این به ما اشتیاق و پشتکار تیم پشت این پروژه را نشان می‌دهد و این باعث می‌شود که چنین پروژه‌ای برای توده‌های مختلف سرمایه‌گذاران ارزش بیشتری داشته باشد.

در ضمن وجود یک نقشه‌راه مشخص و جالب به این معنی است که این رمزارز می‌تواند جامعه‌ای قوی از حامیان را گرد خود جمع کند. به عنوان مثال یکی از عواملی که باعث محبوبیت زیاد تامادوج شده است، نقشه‌راه شفاف و واضح آن است.

همان طور که گفتیم، هدف این پروژه ترکیب هیجان‌انگیزترین عناصر بازی‌های P2E میم با پاداش‌های متاورس و NFT است.

تامادوج در آینده نزدیک قرار است اپلیکیشن واقعیت افزوده (AR) خود را راه‌اندازی کند، در این صورت بازیکنان می‌توانند در یک نسخه مجازی از دنیای واقعی از حیوانات خانگی خود به عنوان طعمه‌ای برای به دست آوردن رمزارزها استفاده کنند.

در ضمن این تیم قصد دارد مجموعه‌ای از بازی‌های ارکید P2E را راه‌اندازی کند که به کاربران امکان‌ می‌دهند به جوایز ملموس و مجازی دست پیدا کنند.

پتانسیل نقدینگی

سکه‌های رمزارز جدید باید پتانسیل حجم معاملاتی قابل توجهی داشته باشند، تا سرمایه‌گذاران بتوانند در صورت لزوم آنها را به راحتی بفروشند.

اگر سرمایه‌گذاران یک رمزارز جدید را در حجم قابل توجهی معامله نکنند، به احتمال زیاد این رمزارز جدید ارزش خرید ندارد.

در میان رمزارزهای جدیدی که در اینجا معرفی کردیم، دو رمزارز جدید تامادوج و بتل اینفینیتی نقدینگی بالایی را جذب کرده‌اند و از این جهت پتانسیل بررسی را دارند. زیرا همان گونه که قبلاً نیز اعلام کردیم، استقبال از هر دو آنقدر زیاد بود، که توکن‌های بتل در مراحل اولیه پیش فروش سریعاً به فروش رفتند.

در ضمن شما باید به دنبال توکن‌های بگردید که در حال آماده شدن برای پذیرفته شدن در لیست صرافی‌های بزرگ هستند، زیرا این گونه رمزارزها تعداد بیشتری از سرمایه‌گذاران را جذب خود می‌کنند و این به معنای افزایش احتمال رشد آنها است.

رمزارز جدید

آیا رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

هنگام جستجو برای پیدا کردن رمزارزهای جدید برای خرید، همیشه باید به این موضوع توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری بر روی آنها با ریسک زیادی همراه است.

هر چند وب‌سایت‌هایی مانند CoinMarketCap، CoinGecko، CoinList، Reddit/CryptoCurrency و Twitter می‌توانند به شما در یافتن پروژه‌های جدید رمزارزی کمک کنند، اما نباید هیچ وقت انجام تحقیقات زیاد در این زمینه را دست کم بگیرید.

برخی از هشدارهای که باید در اینجا به دقت به آنها توجه کنید، عبارتند از: یک وب‌سایت ضعیف، یک نقشه‌راه یا وایت‌پیپر ناقص و تیمی که احراز هویت نشده است. در ضمن تعداد دنبال‌کنندگان زیاد یک پروژه در رسانه‌های اجتماعی نیز به علاقه گسترده به یک پروژه اشاره دارد؛ اما باید مواظب باشید که این دنبال‌کننده‌ها قانونی باشند، نه اینکه فقط شامل ربات‌ها شوند.

با این وجود به دلایل زیادی، یافتن سکه‌های رمزارز جدید به نفع سرمایه‌گذاران بوده و برای آنها سودآور است.

برخی از مهمترین این دلایل عبارتند از:

احتمال کسب سود، با محبوبیت بیشتر رمزارز جدید

همان طور که قبلاً نیز اشاره کردیم، روند پذیرفته شدن رمزارزهای جدید در صرافی‌ها، معمولاً از پیش فروش آنها شروع می‌شود. این به معنای ایجاد فرصتی زودهنگام برای پیوستن به جامعه سرمایه‌گذاران است، در این صورت می‌توان امیدوار بود که در آینده به سودهای مناسبی دست پیدا کرد.

به عنوان مثال:

  • پیش فروش TAMA تنها در عرض 8 هفته به پایان رسید و کلیه رمرزارزهای عرضه شده در این مرحله به فروش رفت. سرمایه‌گذارانی که TAMA را در مرحله اول فروش بتا خریداری کردند، برای خرید هر 100 TAMA یک USDT (تتر) پرداخت کردند.
  • با این وجود در پایان پیش فروش، سرمایه‌گذاران به ازای هر 1 دلار 33.33 توکن TAMA دریافت کردند.
  • هنگامی که یک رمزارز در ابتدا در صرافی‌ها پذیرفته می‌شود، قیمت آن از 0.03 دلار (1 دلار= 33.33) شروع می‌شود، اما «تاثیرِ پذیرفته شدن یک رمزارز در صرافی‌ها» و کاربردهای مناسب آن، باعث می‌شود تا بازار انتظار داشته باشد که قیمت آن افزایش پیدا کند و همچنان با رشد پروژه می‌توان انتظار داشت بهره آن افزایش یابد.

هنگامی که ارزهای دیجیتال مرحله پیش فروش را پشت سر می‌گذارند و اولین تبادلات آنها آغاز می‌شود، احتمال اینکه سرمایه‌گذاران اولیه شاهد یک رشد سریع در سرمایه خود باشند، افزایش می‌یابد.

به عنوان مثال رمزارز جدید بتل اینفینیتی، پس از پایان مرحله پیش فروش، زمانی که در صرافی پنکیک سواپ (PancakeSwap) پذیرفته شد، سود زیادی را برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد.

در حال حاضر هنوز سرمایه‌گذاران زمان دارند تا TAMA را در پیش فروش با قیمتی پایین خریداری کنند، زیرا به احتمال زیاد قیمت آن پس از پذیرفته شدن در صرافی‌های متمرکز افزایش خواهد یافت.

خریدهای درون بازی

برخی از رمزارزهای جدید به عنوان ارز در اکوسیستم پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال برخی از پروژه‌ها، مجموعه‌ای از بازی‌های P2E را توسعه داده‌اند یا در حال توسعه آنها هستند.

این اصل در مورد تامادوج و بتل اینفینیتی صدق می‌کند.

به این ترتیب نه تنها بازیکنان می‌توانند (به ترتیب) توکن‌های TAMA و IBAT را کسب کنند، بلکه می‌توانند از آنها برای خریدهای درون بازی، ارتقای آواتارها و خرید NFTها نیز استفاده کنند.

برخی از هدایای پیشنهادی رمزارز جدید

معمولاً جذابترین رمزارزهای جدید امکانات منحصر به فردی را در اختیار سرمایه‌گذاران خود قرار می‌دهند که یکی از مهمترین آنها هدایایی است که برای افزایش آگاهی در مورد پروژه در میان آنها توزیع می‌شود.

این هدایا معمولاً به شکل رمزارز مورد نظر یا NFTها هستند.

در هر صورت در اینجا این امکان برای سرمایه‌گذار فراهم می‌شود که توکن‌های رایگان را به دست آورد، که می‌توان از آنها برای خرید درون پلتفرم یا مبادله با سایر ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

رمزارز جدید را کجا بخریم؟

پیش فروش رمزارزها معمولاً در وب‌سایت‌های بومی پروژه‌ها صورت می‌گیرد، یعنی جایی که سرمایه‌گذاران می‌توانند مستقیماً رمزارزها را از خود پروژه‌ها خریداری کنند؛ فروش رمزارزها در صرافی‌های بزرگ در مرحله بعدی قرار دارد و منوط به پذیرش آنها در این صرافی‌ها است.

پلتفرم‌های برتر در این فضا نیز غالباً رمزارزهای جدید و گزینه‌های پذیرفته شده را ارائه می‌دهند. در ضمن شما باید در این میان به عواملی مانند کارمزد معاملات، تنوع دارایی و قوانین و اقدامات نظارتی مرتبط با رمزارز نیز توجه کنید.

اخیراً پیش فروش تامادوج به پایان رسیده است و حال برای خرید در صرافی OKX در دسترس است. اگر قصد خرید این رمزارز جدید را دارید، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

راهنمای گام به گام خرید TAMA از صرافی OKX

در این بخش به نحوه خرید توکن‌های TAMA از صرافی OKX می‌پردازیم:

مرحله اول: یک حساب کاربری در OKX ایجاد کنید.

برای خرید TAMA در صرافی OKX، باید در اینجا یک حساب کاربری داشته باشید. برای این کار باید در وب‌سایت رسمی این صرافی ثبت نام کرده و فرآیند ثبت نام KYC را تکمیل کنید.

اگر به دلیل موقعیت مکانی که در آن زندگی می‌کنید امکان ثبت نام در OKX را ندارید، صرافی دارای یک نسخه غیرمتمرکز (DEX) است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

مرحله دوم: USDT (تتر) بخرید.

TAMA را نمی‌توان مستقیماً با ارزهای رایج خریداری کرد، برای خرید می‌توانید این رمزارز را با جفت‌ارز USDT معامله کنید.

برای خرید TAMA باید USDT را در کیف پول OKX خود داشته باشید. شما می‌توانید مستقیماً تتر را با کارت اعتباری یا کارت نقدی از این صرافی خریداری کنید.

اما اگر دارای USDT هستید و آن را در جایی دیگر نگهداری می‌کنید، آدرس OKX خود را پیدا کرده و USDTها را از آن صرافی یا کیف پول رمزارزی (Crypto Wallet) به اینجا انتقال دهید.

مرحله سوم: TAMA را بخرید.

جفت TAMA/USDT را در لیست ترید (Trade) پیدا کرده و گزینه «اسپات تریدینگ (Spot Trade)» را انتخاب کنید.

مبتدیان باید گزینه «بازار (Market)» را برای سفارش خود انتخاب کنند، زیرا بهترین قیمت موجود را در اختیار آنها قرار می‌دهد. تریدرهای با تجربه‌تر می‌توانند گزینه‌های دیگر را نیز انتخاب کنند.

سپس باید مبلغ مورد نظر برای خرید را درج کنید و برای تایید سفارش باید گزینه «خرید (Buy)» را انتخاب کنید.

توکن‌های شما خیلی سریع در بخش کیف پول (Wallet) ظاهر خواهند شد.

ایتورو (eToro) کارگزار (بروکر) آنلاین تحت نظارت، فعال در زمینه تبادلات رمزارز جدید با کمیسیون 1 درصد

کارگزاری ایتورو در سال 2007 تاسیس شد. این کارگزاری در زمینه تبادلات انواع رمزارزها فعالیت می‌کند. بسیاری از رمزارزهای جدیدی که در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم، در این کارگزاری در دسترس هستند. در زمان نگارش این مطلب برخی از رمزارزهای جدیدی که در این کارگزاری پذیرفته شده‌اند عبارتند از: SHIB، APE، CTSI، BAL، IMX، GALA و AVAX.

در ضمن سرمایه‌گذاران در اینجا به مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال معتبر مانند BTC (بیت کوین)، ETH (اتریوم)، BNB (بایننس کوین)، LTC (لایت کوین) و بسیاری دیگر نیز دسترسی دارند. ضمناً کارمزد هر تراکنش رمزارزی در اینجا فقط 1درصد است.

به علاوه در این پلتفرم دارایی‌های دیگری مانند سهام و ETFها نیز پذیرفته شده و درج شده‌اند. جالب است بدانید که ایتورو یک پلفترم کپی تریدینگ (Copy Trading) است. به این ترتیب سرمایه‌گذاران در اینجا می‌توانند با اتخاذ یک روش معاملاتی غیرفعال با اختصاص 200 دلار یا بیشتر، روش معاملاتی یکی از تریدرهای با تجربه‌‎تر در زمینه ارزهای دیجیتال را کپی کنند.

در این صورت هر سفارش ثبت شده به طور خودکار پس از تخصیص منابع مالی به سوشیال تریدینگ (Social Trading) و کپی تریدینگ، در پورتفوی سرمایه‌گذار منعکس می‌شود. از طرف دیگر سرمایه‌گذار می‌تواند با سرمایه‌گذاری 500 دلار یا بیشتر در یک پورتفوی هوشمند مانند « Scalable Crypto» با یک خرید واحد، مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال را در اختیار بگیرد.

در اینجا امکان سپرده‌گذاری با روش‌های مختلف زیر وجود دارد: کارت اعتباری، کارت نقدی، کیف پول الکترونیکی (e-wallet)، حواله بانکی مستقیم (ACH) و حواله ارزی (wire transfer). در این کارگزاری سرمایه‌گذاران مستقر در ایالات متحده از پرداخت کارمزد سپرده معاف هستند. در ضمن ایتورو دارای یک اپلیکیشن تلفن همراه (رایگان) و یک حساب معاملاتی کاغذی است که برای استفاده از آن باید 100 هزار دلار منابع مالی حرفه‌ای در اختیار داشته باشید.

 

رمزارز جدید

نتیجه‌گیری

سرمایه‌گذاران همواره در حال جستجوی جدیدترین پروژه‌های رمزارزی کلان هستند. از این رو ما در این مطلب 11 مورد از معتبرترین رمزارزهای جدید مناسب برای سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کردیم و آنها را مورد بررسی قرار دادیم. بهترین کار این است که برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، بر روی پورتفوی متنوعی از رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید.

IMPT جدیترین پروژه رمزارز جدید است که توجه ما را به خود جلب کرده است، پیش فروش رمزارزهای این پروژه جدید به تازگی آغاز شده و هدف آن حل مشکل تغییرات آب و هوایی در دنیای واقعی است.

تامادوج دیگر رمزارز جدید مورد توجه ما است، این رمزارز پس از پذیرفته شدن در صرافی OKX توجهات را به خود جلب کرده و راه صعود را در پیش گرفته است.

سوالات متداول

جدیدترین رمزارزها کدام‌ها هستند؟

دو مورد از جدیدترین رمزارزهایی که بهتر است به آنها توجه کنید عبارتند از:

تامادوج که به تازگی مرحله پیش فروش آن با جمع‌آوری 19 میلیون دلار و به فروش رساندن تمام رمزارزهای مقرر شده به پایان رسیده است. بتل اینفینیتی یکی دیگر از پروژه‌های جدید رمزارزی است که به تازگی، پس از فروش سریع توکن‌های آن در مرحله پیش فروش، در صرافی پنکیک سواپ پذیرفته شده است.

بهترین رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری کدام است؟

تامادوج اولین انتخاب ما در میان رمزارزهای جدید برای سرمایه‌گذاری است، بعد از آن بتل اینفینیتی در رتبه دوم قرار دارد. هر دوی این رمزارزها بازی‌های P2E و NFTها را در دنیای متاورس ادغام می‌کنند.

کدام رمزارز جدید در سال 2022 رشد را تجربه خواهند کرد؟

هیچ پاسخ مطمئن و درستی در مورد اینکه کدام رمزارز جدید در سال 2022 رشد را تجربه خواهند کرد، وجود ندارد. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید. به استقبالی که تاکنون از پروژه صورت گرفته دقت کنید و هر بار بخش اندکی از سرمایه خود را به خرید یک رمزارز جدید اختصاص دهید. این گونه که از شوهد پیداست، تامادوج در حال شتاب گرفتن است و به زودی به صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خواهد رسید.

چگونه پروژه‌های رمزارز جدید را پیدا کنیم؟

راه‌های متعددی برای یافتن رمزارز جدید عرضه شده وجود دارد. برخی از رایج‌ترین این روش‌ها عبارتند از: تحقیق در مورد ارزهای دیجیتال پیش فروش شده، جستجو در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و بررسی صرافی‌های محبوب به منظور یافتن توکن‌های جدید.

مترجم: خاطره باقری
منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×