» آرشیو اخبار » کشتی آزاد قهرمانی جهان/ پیروزی مقتدرانه در روز نخست
قهرمانی کشتی آزاد

کشتی آزاد قهرمانی جهان/ پیروزی مقتدرانه در روز نخست

24 شهریور 1401 5

حسن یزدانی در دور اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان مقتدرانه به برتری رسید.

به گزارش گذارنیوز، روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با رقابت‌های اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم امروز (پنج شنبه) در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست مقابل یاکوب شیخ جمال از رومانی با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان می رود. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین پیروز شد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن شانس حضور در رقابت‌ها را از دست داد و از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×