» آرشیو اخبار » کارت‌خوان‌های هوشمند نانوایی دچار اختلال شد

کارت‌خوان‌های هوشمند نانوایی دچار اختلال شد

19 مرداد 1401 8

به گزارش گذارنیوز؛ بیژن نوروز مقدم می‌گوید: یک سری اختلالات هست که به نظر می‌رسد از سوی اپراتورها وجود دارد. مثلا نان تنوری را گردان ثبت کردند و اشتباهاتی از این دست یا نوع یک را نوع دو حساب کردند. یک سری مشکلات دیگری که وجود دارد این است که برخی می گویند تعداد نانی که ثبت می‌شود با تعداد نانی که ما برآورد کردیم و فروختیم، یکسان نیست.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران توضیح می‌دهد: این مشکلات ممکن است به این دلیل باشد که در ابتدای کار نگاه کارشناسی وجود نداشت و مشورت‌های لازم با اتحادیه صورت نگرفت. اما باید دستگاه پوزهای نانوایی ابتدا در شهرهای کوچک راه‌اندازی شود. در صورت اینکه مشکلات احتمالی رفع می‌شد و دستگاه‌ها پاسخگوی نیاز آن شهر بودند، باید در شهرهای دیگر و بزرگ‌تر نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت. هماهنگی این موارد باید پیش از این اتفاق می‌افتاد.
مقدم با اشاره به اینکه این بانک سپه است کل آمار نانوایان را دارد، بیان می‌کند: در حال حاضر سیستمی که این طرح را پیاده‌سازی می‌کنند، دست شرکتی‌ست که زیر مجموعه بانک سپه است. جای تعجب دارد که مسئولان این امر به این موارد توجه نکردند و تنها می‌گویند که آمار همه فعالیت‌های نانوایان را دارند.
رئیس اتحادیه نانویان سنتی تهران در پایان افزود: ما حدود دو ماه است که در حال پیگیری ایرادات و اختلالات دستگاه‌های پوز نانوایان هستیم. اما به ما می‌گویند که دو نرم‌افزاری که در حال حاضر فعال هستند، متعلق به بانک سپه است و آمارهای آن صحیح است. که باید ببینیم پیگیری‌ها به کجا خواهد رسید.
هدف این طرح این است که قیمت نان برای مردم تغییر نکند. همچنین، در هنگام پرداخت پول نان توسط خریدار، مابقی پول همان لحظه از حساب دولت به حساب نانوا واریز شود و محدودیتی هم در تعداد خرید نان وجود نداشته‌ باشد.

منبع: تجارت نیوز

تبلیغات جام جهانی قطر

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×