» آرشیو اخبار » همکاری زِبِدی و اسلایس و دریافت بیت کوین در هنگام وب گردی
زِبِدی

همکاری زِبِدی و اسلایس و دریافت بیت کوین در هنگام وب گردی

27 شهریور 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، استارت‌آپ فین‌تک زِبِدی (ZEBEDEE) اخیراً همکاری خود را با اسلایس (Slice) آغاز کرده است. این شرکت در اعلامیه‌ای گفت که «با ادغام زِبِدی در اسلایس، افزونه مرورگری ایجاد شده که برای دیدن تبلیغات به شما پول پرداخت می‌کند و اکنون وقت شما در اینترنت ارزش واقعی دارد.»

زِبِدی

استارت‌آپ اَد‌تک (AdTech) اسلایس در لندن مستقر است و یک افزونه مرورگر (در دسترس برای گوگل کروم (Google Chrome)، موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) و برِیو (Brave)) ارائه کرده که «کاربران را قادر می‌سازد به راحتی از زمان و توجهی که برای وب‌ گردی صرف می‌کنند، درآمد داشته باشند». پس از نصب و فعال شدن افزونه مرورگر اسلایس، تبلیغات در صفحات وبی که بازدید می‌کنید نمایش داده می‌شوند. با مشاهده این تبلیغات، کاربران اعتبار «اسلایس» را به دست می‌آورند و سپس می‌توانند آن را به «پول واقعی» تبدیل کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

دریافت پاداش برای تماشای تبلیغات

در پست وبلاگی زِبِدی ذکر شده که «رسانه‌های تبلیغاتی باید به ما پول بدهند تا تبلیغات آنها را ببینیم»، «اما برای اینکه بتوان این ارزش را به طور موثری از رسانه‌ها به مشتریان انتقال داد، در کنار یک سیستم پرداخت بسیار کارآمد، به شکل پیشرفته‌ای از پول برنامه‌پذیر نیز احتیاج داریم.» این همان جایی است که زِبِدی وارد عمل می‌شود و راهکار پرداخت لایتنینگ بیت‌کوین آن «همان ابزاری است که اسلایس برای ارائه‌ کاربردی پاداش‌ها به کاربران، بدون تأخیر یا کارمزدهای نجومی نیاز دارد». پس از جمع‌آوری اسلایس‌ها، می‌توانید «آنها را برداشت کنید و با انتقال به برنامه زِبِدی، آنها را به بیت‌کوین تبدیل کنید».

شایان ذکر است که «شما فقط بعد از ۳۰ روز می‌توانید اسلایس‌های خود را به بیت کوین تبدیل کنید.»

زِبِدی

طبق بیانیه مطبوعاتی مشترکی که در ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) منتشر شد، «از آنجایی که اسلایس‌ این قابلیت را با استفاده از فناوری پرداخت بسیار کارآمد زِبِدی که در شبکه لایتنینگ بیت کوین قرار دارد، ساخته است، کاربران می‌توانند پاداش‌های خود را فورا و بدون کارمزد دریافت کنند». در این بیانیه مطبوعاتی اشاره شد که در مقابل، پرداخت‌هایی که با «سیستم‌های قدیمی مانند پِی‌پَل (PayPal)» انجام می‌شوند ممکن است تا چند روز طول بکشد و کارمزدهای قابل‌توجهی را به همراه داشته باشد، بنابراین به راحتی می‌توان درک کرد که «چرا ادغام اسلایس‌ با زِبِدی یک تجربه درآمد غیرفعال را برای افراد در عصر جدید ایجاد می‌کند.»

زِبِدی

نکات بنیانگذاران اسلایس و زِبِدی 

دارینا اومانسکی (Darina Oumanski)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی اسلایس می‌گوید:

«امروزه، افرادی که وب گردی می‌کنند حق دارند استانداردهای بالایی را برای دریافت ارزش در ازای توجه خود داشته باشند و این ارزش فوراً به شکل پول واقعی به آنها تحویل داده شود. زِبِدی با توجه به اجرای آخرین ابتکار خود یک انتخاب مناسب برای اسلایس است. مهم نیست که اهل کجا هستید و از چه ارز محلی استفاده می‌کنید، پلتفرم آنها اجرای این قابلیت را بسیار آسان و کابر پسند کرده و اینکه روی بیت‌کوین اجرا می‌شود، آن را در سراسر جهان در دسترس قرار می‌دهد.»

و آندره نِوِس (Andre Neves)، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری زِبِدی اظهار داشت:

«ما خوشحالیم که برای زنده کردن ایده نوآورانه اسلایس با تیم آنها همکاری می‌کنیم. زِبِدی بیشتر به عنوان یک پلتفرم پرداخت برای بازی‌ها شناخته می‌شود، اما فناوری ما به گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند خیلی بیشتر از آن را مدیریت کند. هر تجربه دیجیتالی که بخواهد پرداخت‌های طبیعی، ساده و فوری را یکپارچه کند، برای زِبِدی مناسب است و همین امر اسلایس را به یک شریک عالی و جالب توجه تبدیل می‌کند. چند سال پیش، ساختن این پروژه سخت بود، اما دیگر نه!»

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×