» ارز دیجیتال » هشدار نزدک به شرکت استخراج بیت کوین بیت فارمز
فارمز

هشدار نزدک به شرکت استخراج بیت کوین بیت فارمز

24 آذر 1401 5

به دلیل ادامه‌دار شدن زمستان رمزارزها، شرکت کانادایی استخراج بیت کوین بیت فارمز (Bitfarms) با چالش‌های لیست شدن در نزدک مواجه است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به دلیل ادامه‌دار شدن زمستان رمزارزها، شرکت کانادایی استخراج بیت کوین بیت فارمز (Bitfarms) با چالش‌های لیست شدن در نزدک مواجه است.

بیت فارمز در 13 دسامبر (22 آذر) یک اخطار از نزدک دریافت کرد، زیرا قیمت سهام این شرکت برای 30 روز کاری متوالی زیر 1 دلار باقی مانده است.

این شرکت با اعلام این خبر در 14 دسامبر (23 آذر) گفت که یک دوره اولیه 180 روزه برای بازگرداندن انطباق با الزامات نزدک دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به منظور بازگرداندن انطباق، سهام بیت فارمز باید در هر زمان قبل از 12 ژوئن 2023 (22 خرداد 1402)، حداقل 10 روز متوالی با قیمت 1 دلار به ازای هر سهم بسته شود. در چنین رویدادی، کارکنان نزدک اخطار کتبی را به شرکت مربوطه ارائه خواهند کرد.

با این حال، دوره 180 روزه محدودیت نهایی نیست. بیت فارمز اشاره کرد که فرصتی برای تمدید دوره انطباق حتی پس از 12 ژوئن (22 خرداد) خواهد داشت و بیان کرد:

“اگر شرکت تا تاریخ 12 ژوئن 2023 (22 خرداد 1402) با قانون 5550(a)(2) مجدداً مطابقت نداشته باشد، ممکن است شرکت واجد شرایط یک دوره انطباق 180 روزه تقویمی اضافی باشد.”

فارمز

این شرکت تاکید کرد که نامه نزدک فقط یک اطلاعیه است و هیچ اثر فوری بر عرضه یا معامله ندارد، زیرا سهام بیت فارمز (BITF) به معامله در بورس ادامه خواهد داد.

بیت فارمز همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت همچنان در بورس اوراق بهادار تورنتو لیست شده است و آخرین اطلاعیه نزدک تأثیری بر وضعیت انطباق شرکت با چنین لیست بندی یا عملیات تجاری آن ندارد.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، بیت فارمز در ژوئن 2021 (خرداد 1400) تنها چند ماه پس از عرضه عمومی در بورس اوراق بهادار تورنتو در ماه آوریل (فروردین)، معاملات سهام را در نزدک آغاز کرد.

سهام بیت فارمز پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ در حدود 6 دلار در دسامبر 2021 (آذر 1400)، مطابق با بازار نزولی ارزهای دیجیتال، به تدریج در نزدک فروخته شد.

بر اساس داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، سهام بیت فارمز در اواخر اکتبر 2022 (اوایل آبان 1401) به زیر 1 دلار سقوط کرد و از آن زمان قیمت 1 دلار را مجددا تست نکرده است. سهام بیت فارمز در 13 دسامبر (22 آذر) در 0.54 دلار بسته شد و شاهد افزایش 7.6 درصدی در طول روز بود.

بیت فارمز یکی از شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال است که به دلیل بحران جاری در بازار با مشکلات اساسی مواجه است. در ماه ژوئن (خرداد)، این شرکت برای کاهش بدهی خود مجبور به فروش حدود 62 میلیون دلار بیت کوین شد. تعدادی دیگر از شرکت‌های ماینینگ، از جمله کُر ساینتیفیک (Core Scientific)، آرگو بلاکچین (Argo Blockchain) و ریوت بلاکچین (Riot Blockchain) نیز تصمیم گرفتند بیت‌کوین خود را در شرایط سخت بازار بفروشند.

در 12 دسامبر (21 آذر)، آرگو بلاکچین گفت که به منظور جلوگیری از اعلام ورشکستگی، فروش دارایی های خود را در نظر گرفته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×